خانه / دسته‌بندی نشده / دعای تجربه شده برای ابطال سحر و جادو قوی و تضمینی سریع الاثر

دعای تجربه شده برای ابطال سحر و جادو قوی و تضمینی سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای تجربه شده برای ابطال سحر و جادو قوی و تضمینی سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شءالله سحر و جادو باطل خواهد شد و جادوی دیگر برای شما اثری نخواهد داشت . 

دعایی قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو فوری و تضمینی,دعای برای باطل کردن طلسم,دعایی مجرب برای باطل کردن سحر,دعایی مخصوص ابطال سحر و طلسم,دعایی سریع الاجابه برای بطلان سحر و طلسم,بهترین دعای باطل کننده سحر و طلسم,قویترین دعای مخصوص از بین بردن سحر و جادو,دعای دفع جادو,دعای رفع جادو,دعای رفع جادو در مفاتیح,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعای دفع سحر برای ازدواج,دعای دفع سحر زدگی,دعای دفع سحر در مفاتیح,دعایی برای رفع سحر و جادو

 

دعای تجربه شده برای ابطال سحر و جادو قوی و تضمینی سریع الاثر
دعای تجربه شده برای ابطال سحر و جادو قوی و تضمینی سریع الاثر

دعای مجرب برای ابطال سحر و طلسم

باید این دعا را نوشته و پیوسته با خود دارد. این تعویذ سحر و طلسم را ابطال مِی کند. ان شاءالله

فَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَی وَهَارُونَ بطلت السِّحر و کانوا یعملون قَالُواْ أَإِنَّکَ لَأَنتَ یُوسُفُ قَالَ أَنَاْ یُوسُفُ وَهَذَا أَخِی قَدْ مَنَّ اللّهُ عَلَیْنَا إِنَّهُ مَن یَتَّقِ وَیِصْبِرْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ و تسبحه بحمده و کفی بِذُنُوبِ عَباده خَبیرا بصیرا لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم عن تفسیر صفتک و حسره العقول عن کنه معرفتک فکیف یوصف کنه صفتک بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .

شفاء الاسقام و الاحزان، شیخ محمد عمر.

توجه شود :

شرایط عمومی مثل طهارت و روبه قبله بودن و حضور قلبی و زمان و مکان مناسب رعایت شود. از قلم غیر مستعمل استفاده کنید. ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسید. در پارچه ای سبز بپیچید و آنرا بدوزید و با خود دارید. در کاغذ بدون خط (کاهی) بنویسید.

 

دعای باطل السحر و طلسم قوی با سرکه

سحر و طلسم اغلب بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این نکات ، از نام فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در نکات ی اشیاء شخـص مورد نظـر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) بهره گیری می کند . بعـد فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای ویژه ای را بر آن قرائت می کند که به آن طلسم قدرت ویژه ای را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل ویـژه همـان طلسم بر عهد می گیرد.

علائم سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی 

احساس درد شدید خصوصا در بخـش پاها احساس گرما یا سرمای شدید از زانو به زیـر ، ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید ، احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد ، ترس بدون علـت ،خوابهای پریشان و آشفته

 

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *