خانه / دسته‌بندی نشده / راه حل برای دفع بدبیاری در خانه و دعای مجرب برای دفع نحسی

راه حل برای دفع بدبیاری در خانه و دعای مجرب برای دفع نحسی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com راه حل برای دفع بدبیاری در خانه و دعای مجرب برای دفع نحسی قرا داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله نحسی و بد بیاری در خانه دفع خواهد شد . 

دعای رفع بدبیاری,دعای رفع بدبیاری و بدشانسی,دعایی برای رفع بدبیاری,دعای رفع نحسی و بدبیاری در خانه,دعای رفع نحسی,دعای رفع نحسی قمر در عقرب,دعای رفع نحسی,دعای رفع نحسی و سنگینی,دعای رفع نحسی بخت,دعای رفع نحسی ایام,دعای رفع نحسی امام هادی,دعای رفع نحسی ستاره, دعای رفع نحسی خانه,دعای رفع نحسی و بدبیاری در خانه

راه حل برای دفع بدبیاری در خانه و دعای مجرب برای دفع نحسی
راه حل برای دفع بدبیاری در خانه و دعای مجرب برای دفع نحسی

راههای رفع بدبیاری در خانه 

از جمله عواملی که باعث جذب شدن اجنه به سمت خانه ها و انسانها می شوند عبارتند از :

1- نماز نخواندن و قران نخواندن درمنزل

2- نجاستهای همیشگی و عدم طهارت فرش و زمین ٬ پس در پاک کردن نجاسات هیچوقت تعلل نکنید

3- ادرار کردن کودکان دم درب ورودی منزل یا اتاقها

4- باقی ماندن بر جنابت و نجاست و عدم غسل به موقع ٬ مخصوصا برای خانمها

5- اعمالی مثل دعانویسی برای دیگران و نگهداری کتابهای سحر و شیطانی در منزل

6- تاریکی همیشگی در منزل و نگفتن بسم الله الرحمن الرحیم درهنگام ورود به جاهای تاریک و …

دعای دفع نحسی مجرب  

برای همه ما گاهی پیش می‌آید که لحاظ عاطفی و روانی تحت فشار زیادی هستیم ، احساس تنهایی می‌کنیم و در روابطمان به بن بست رسیده‌ایم.

جلب محبت ، ازدواج و گشایش بخت یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی همه ماست، چرا که روابط عاطفی تا حد زیادی می‌تواند سطح کیفیت زندگیمان را تحت تاثیر قرار دهند.

نیایش و دعا با پروردگار عملی است که بوسیله آن می‌توانیم از نظر فکری و روحی با مشکلات، نگرانی‌ها ، ترس‌ها و اضطراب‌هایمان مقابله کنیم.

در این شرایط دعا کردن و یاری جویی از خداوند، راهی موثر برای دستیابی به آرامش درون است.

دعای دفع نحسی مجرب : ما می‌توانیم رویاها و آرزوهایمان را با کسی که قدرت کنترل جهان هستی را در دست دارد در میان بگذاریم و از او یاری بجوییم.

بسیار دیده می‌شود که دختران مجرد به دنبال دعاهای موثر برای جلب محبت معشوق و آمدن خواستگار زیاد، ازدواج فوری، بخت گشایی و بازگرداندن عشق و محبت از راه دور هستند.

 

دعای مجرب رفع نحسی و سنگینی از منزل 

به مدت هفت روز هر روز ظرفی را نزدیک دهان برده و دعای زیر را بخواند و به آب فوت کند.دست راست باید داخل آب باشد . سپس در همه جای منزل بخصوص گوشه های منزل ودم در اتاق ها ریخته شود .

ابتدا سه بار آیه زیر را بخواند : بسم الله الرحمن الرحیم یا مَعْشَرَ الجِنِّ اُناشِدْکُمْ بالعَهدِ الذی اَخَذَهُ عَلَیکُم سُلَیْمانِ بْنِ داوود اَنْ لاتُؤذُونا و لاتَظْهَروا لَنا 

و بعد ادامه

بسم اللهِ اَمْسَیْنا بالله الذی لَیْسَ مِنْهُ شَیءٌ مُمْتَنع و بِعِزَّه الله الَّتی لاتُضام و بِسُلطانِ‌ الله ِ‌المَنیع نَحْتَجِبُ و باَسمائِهِ الحُسنیٰ کُلُّها عائِذٌ من الاَبالِسه و مِنْ شَرِّ شَیاطینَ‌ الانسِ‌ و الجِنّ و مِنْ شَرِّ کُلِّ مُعْلِنٍ و مُسِر و مِنْ شُرِّ ما یُخْرِجُ باللَّیلِ و یَکْمُنُ بالنَّهارِ و یَکْمُنُ باللَّیلِ و یَخْرُجُ بالنَّهارِ‌و مِنْ شُرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّهٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّی علیٰ صِراطٍ مُستقیم اعوذُ بالله ِ بِما اسْتَعاذَ بِهِ موسی و عیسی و ابراهیم الَّذی وَفّیٰ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ‌ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ ما یَبغیٰ اَعوذُ باللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطان ِالرجیم

 

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *