خانه / دعا / دعای اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی

دعای اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی را قرار دادیم . دعای عظیم الشان فوق بخشی از دعای 54 صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) می باشد برای رفع غم و اندوه . متن فراز هشتم دعای 54 صحیفه سجادیه اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی  با ترجمه فارسی را قرار دادیم . سایت دعاگو …

دعای اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی

معنی دعای اللهم من اصبح له,معنی دعای ثقه او رجاء غیرک,معنی دعای فقد اصبحت و انت ثقتی رجائی

دعای اللهم من اصبح له ثقه او رجاء غیرک فقد اصبحت و انت ثقتی و رجائی

(8) اللَّهُمَّ مَنْ أَصْبَحَ لَهُ ثِقَةٌ أَوْ رَجَاءٌ غَیرُكَ، فَقَدْ أَصْبَحْتُ وَ أَنْتَ ثِقَتِی وَ رَجَائِی فِی الْأُمُورِ كُلِّهَا، فَاقْضِ لِی بِخَیرِهَا عَاقِبَةً، وَ نَجِّنِی مِنْ مَضَلَّاتِ الْفِتَنِ بِرَحْمَتِكَ یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

بار خدایا هر كه داخل در صبح شود در حالی كه اعتماد یا امید او به جز تو باشد پس من (مانند او نیستم، بلكه) داخل در صبح شدم در حالی كه اعتماد و امیدم در همه كارها تویی، از این رو عاقبت و انجام بهترین آن كارها را برایم حكم و مقدّر فرما، و مرا به وسیله رحمت و مهربانیت از فتنه‏ ها و آزمایش‌ هاى گمراه كننده (از راه حق) نجات و رهایی ده، اى مهربان‌ ترین مهربانان.

(9) وَ صَلَّى اللهُ عَلَى سَیدِنَا مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللهِ الْمُصْطَفَى وَ عَلَى آلِهِ الطَّاهِرِینَ.

و خدا بر سید و بزرگ ما محمّد فرستاده خدا كه برگزیده (از آفریدگان) است و بر آل (خویشان) او (حضرت زهراء و ائمّه معصومین علیهم السّلام) كه (از هر عیب و نقصى) پاكیزه ‏اند درود فرستد.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *