خانه / دسته‌بندی نشده / دعای تجربه شده برای بستن زبان بند بدگویان و حسودان سریع الاثر

دعای تجربه شده برای بستن زبان بند بدگویان و حسودان سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای تجربه شده برای بستن زبان بند بدگویان و حسودان سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب زبان بدگویان و حسودان بسته خواهد شد .  

دعای زبان بند دشمن,دعای زبان بند دشمن,دعای زبان بند دشمن صم بکم, دعای زبان بند دشمن,دعای زبان بند حسودان,دعای زبان بند حسودان,دعای زبان بند قوی,دعای زبان بند قوی برای شوهر,دعای زبان بند قوی,دعای زبان بند قوی زیر سنگ,دعای زبان بند قوی برای ازدواج,دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر,دعای زبان بند قوی برای همه,دعای زبان بند قوی همراه  

دعای تجربه شده برای بستن زبان بند بدگویان و حسودان سریع الاثر
دعای تجربه شده برای بستن زبان بند بدگویان و حسودان سریع الاثر

دعای بستن دهان بدگویان  

 هر که این دعا با خود دارد زبان جمله بدگویان و خصمان بسته گردد و هر گاه در میان هزار دشمن گرفتار باشد هیچ یک از آنها ظفر نیابند و از زخم شمشیر و تیر و نیزه در امان باشد و هیچ کس در حق او بدی نکند . این دعا غیر قرآنی است و بسیار عجیب اما آهنگی خوش دارد و نیمی از آن به زبان فارسی است .  

بسم الله الرحمن الرحیم  لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمین تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسی لا اله الا الله از کرسی تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله بستم زبان جمله بدگویان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سیاه شب و خصم روز و خصم سفید و خصم روی زمین بستم زبان سی صد و شست و شش رگ بنی ادم و بنات حوا در حق صاحب این هیکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم یکصد و بیست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلی الله علیه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ایه کلام الله بار خدایا بستم زبان جمله خصمان را از اولین و اخرین بحق تو ات موسی وانجیل عیسی و قران و زبور و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی 

دعای زبان بند قوی برای همه 

اگر می خواهید کسی به در برابر شما چیزی نگوید و زبان همه در مقابل شما بسته باشد باید دعای زبان بند قوی برای همه که در زیر آمده است را قبل از ملاقات آن افراد مورد نظر بخوانید .

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »

همه ی دعاهای زبان بند که در بالا آمده است برای بستن زبان دشمنان، حسودان، بدگویان و اشخاص مورد نظر شما بسیار مفید است. سعی کنید در کنار خواندن دعا به یادگیری مهارت ها و تکنیک هایی بپردازید که بتوانید افراد مضر را از اطراف خود دور کنید و بتوانید با آرامش زندگی کنید.  

دعای بستن زبان حسود 

اگر فرد حسودی در اطراف شما هست که با بدگویی قصد دارد شما را زمین بزند با خواندن دعای بستن زبان حسود می توانید جلوی وی را بگیرید . یکی از مجرب دعاها برای بستن زبان افراد حسود ، خواندن سوره فلق می باشد. برای این کار بایستی بعد از هر نماز 7 مرتبه سوره مبارک فلق را با خلوص نیت بخوانید. ان شاءالله موثر واقع می شود و زبان حسود شما بسته خواهد شد. 

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *