خانه / دسته‌بندی نشده / قویترین دعاها برای باطل کردن انواع سحر و جادو مجرب و سریع

قویترین دعاها برای باطل کردن انواع سحر و جادو مجرب و سریع

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com قویترین دعاها برای باطل کردن انواع سحر و جادو مجرب و سریع قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله سحر و جادو باطل می شود و از سحر و جادو در امان خواهید مبند . 

قویترین دعا باطل سحر,قویترین دعا باطل سحر دنیا,دعا باطل سحر یهودی,قویترین باطل سحر,قویترین دعا باطل سحر و جادو,قویترین باطل سحر,قویترین دعای باطل سحر و جادو,قوی ترین دعای باطل سحر,دعای باطل کننده سحر و جادو,دعای باطل شدن سحر و جادو,قویترین باطل طلسم,دعای مجرب برای باطل السحر,قویترین طلسم باطل سحر,قویترین باطل کننده جادو ,دعا باطل كردن سحر و جادو,دعاي باطل كردن سحر و جادو,دعاي باطل كردن سحر در مفاتيح

دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو مجرب
دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو مجرب

دعاهای مجرب برای ابطال سحر و جادو 

برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و جادو دستور العمل زیر را انجام دهید.

در صورتی که نماز اول وقت نمیخوانید باید حداقل در این چند روز نماز اول وقت را رعایت فرمایید و سپس هر روز هنگام غروب با وضو و طهارت کامل مقداری اسفند و پنج عدد کندور را در مشت راست خود گرفته و سوره های زیر را خوانده و به اسفند و کندور بدمید(فوت کنید)و سپس در تمام منزل و زیر لباس خود دود دهید :

۱ بار سوره فاتحه
۱بار ایت الکرسی
۳ بار سوره اخلاص
۴ بار سوره فلق
۴ بار سوره ناس

۷ بار ایه زیر :

بسم الله الرحمن الرحیم سَیُبطِلُهُ اِنّ اللهَ لا یُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدینَ اِنَّما صَنَعوا کَیْدُ ساحِرٍ وَلا یُفلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ اَتَی بِحَقِّ اَهِیَا شَراهِیَا

این کار را حداقل چهل روز و به توصیه حقیر تا آخر عمر ادامه دهید زیرا علاوه بر ابطال سحر احتمالی به اذن خداوند چشم زخم و نیروهای منفی را از منزل شما دور کرده و موجب ازدیاد رزق نیز خواهد شد.

نکته بسیار مهم :

اگر شخص با سحر خوراکی مسحور و بیمار شده باشد روش اندکی فرق میکند و باید علاوه بر عمل فوق ابتدا روی ۸ تکه کاغذ سفید بیخط با گلاب و زعفران آیه زیر را نوشته و هفت کاغذ را هفت روز مداوم شسته و بخورد(هر روز یک کاغذ) و کاغذ هشتم را نیز به گردن بیاویزد.با این کار هر سحری باشد باطل خواهد شد.

آیه ای که باید نوشته شود :

بسم الله الرحمن الرحیم سَیُبطِلُهُ اِنّ اللهَ لا یُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدینَ اِنَّما صَنَعوا کَیْدُ ساحِرٍ وَلا یُفلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ اَتَی بِحَقِّ اَهِیَا شَراهِیَا

سوره یاسین و سوره بقره را به مقداری سرکه خوانده و هفت بار هم همان آیه بالا را به آن خوانده و سپس در چهار رکن خانه و جلوی درب منزل خویش به صورت نیم دایره بریزد.

 

باطل کردن سحر و طلسم با کافور 

مقداری کافور را با آب مخلوط کنید تا جایی که کافور در آب حل شود. در ساعت مشتری در روزهای پنج شنبه یا جمعه در ۲۰ روز اول ماه قمری. ابتدا دو رکعت نماز برای حضرت ابوالفضل بخوانید و بعد با همان چاقو دور خودتان یک حصار بکشید و خودتان و چاقو و آب داخل حصار باشید ابتدا سه بارآیه الکرسی و بعد ۷۰ بار فلق و بعد هفتاد بار ایه ۳۳ سوره رحمن و بعد ۷۰ بار هم سوره ناس را بخوانید و هر بار که سوره را میخوانید به آب فوت کنید و ایه ۳۳ رحمن را هر بار آیه را میخوانید به آب فوت کنید.

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *