خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعای قوی برای جذابیت چهره و زیبا شدن صورت

طلسم و دعای قوی برای جذابیت چهره و زیبا شدن صورت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم و دعای قوی برای جذابیت چهره و زیبا شدن صورت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با چهره زیبا و و جذاب و قابل توجهی نمایان خواهید شد . 

طلسم جذاب شدن صورت,دعای زیبا شدن صورت,نوشتن طلسم برای زیبایی,نوشتن دعا برای جذابیت,جذابیت صورت با طلسم,زیبایی چهره با دعا و طلسم,اذکار و ادعیه زیبا شدن صورت,طلسم قوی و مجرب زیبایی و جذاب شدن, دعای جذاب شدن چهره,دعای جذاب شدن صورت,دعا برای زیبا شدن چهره,دعا برای زیبا شدن چهره جنین,دعا برای زیبا شدن چهره زن

طلسم و دعای قوی برای جذابیت چهره و زیبا شدن صورت
طلسم و دعای قوی برای جذابیت چهره و زیبا شدن صورت

دعای زیبایی چهره 

آیات شریفه ذیل را بر روغن بابونه بخواند و سپس آن روغن را به صورت یا جایی از بدن که لک و جوش دارد بمالد . بهتر است این عمل را روزانه یک مرتبه انجام دهد و پنج روز عمل را تکرار کند . بطور کامل جوش و لک از بین میرود.

این آیات را بخواند

(سوره مبارکه طه آیات ۱۰۷و۱۰۶و۱۰۵)

وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَّا تَرَىٰ فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا 

مقداری عرق لیمو از عطاری تهیه نماید و آیه شریفه ۳ از سوره مبارکه تغابن را بیست و هفت مرتبه بر آن بخواند و هنگام خواب از این عرق لیمو بر صورت (یا هر قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد ) بمالد و صبح هنگام هم صورت یا قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد را با آب نیم گرم بشوید و این عمل را بیست و یک روز ادامه دهد . به اذن خداوند تبارک و تعالی تمام جوشها و لکها از بین میرود .

 فَأَحْسَنَ صُوَرَکُمْ وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ  (سوره مبارکه تغابن آیه شریفه ۳) .

 

دعا مجرب برای زیبا شدن چهره

برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست ، سعی کند که پیوسته با وضو باشد. برای زیبا شدن چهره ، پس از هر نماز دستهایش را به حالت دعا بالا ببرد و کف دستهایش رو به آسمان باشد و چهارده مرتبه ذکر شریف (یا جمیل) را بخواند و سپس دستهایش را به صورتش بمالد . اگر بر این عمل مداومت ورزد زیبایی چهره اش زیاد خواهد شد.

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *