خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای آسان کردن کار و رفع مشکل و مشکل گشا قوی

دعا برای آسان کردن کار و رفع مشکل و مشکل گشا قوی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای آسان کردن کار و رفع مشکل و مشکل گشا قوی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله در کار گشایش ایجاد می شود .

دعا مشکل گشا,دعا مشکل گشا ,دعا مشکل گشایی,دعا مشکل گشا امام علی,دعا مشکل گشا رقیه,دعا مشکل گشا مجرب,دعا مشکل گشا قوی,دعا رفع مشکل سریع,دعا رفع مشکل مالی,دعا رفع مشکل,دعا رفع مشکل و مریضی,دعا رفع مشکلات,دعای رفع مشکل و بلا,دعای رفع مشکل بین زن و شوهر,دعای رفع مشکل دادگاهی,دعا مشکل گشا,دعا مشکل گشا,دعا مشکل گشا فوری,دعا مشکل گشا امام علی,دعا مشکل گشا رقیه,دعا مشکل گشا مجرب,دعای مشکل گشا از آیت الله بهجت,دعای مشکل گشا امام زمان

دعا برای آسان کردن کار و رفع مشکل و مشکل گشا قوی
دعا برای آسان کردن کار و رفع مشکل و مشکل گشا قوی

طلسم برای آسان شدن رفع مشکل  

این طلسم از ابن عباس روایت شده بر کف دست راست نوشته و بعد از دو رکعت نماز و قرائت فاتحه و اخلاص دست بر آسمان کرده میگویی

یا سریعُ القاء السَّکینة والوقار فی قلوب اهل هذه الدار مائة مرة فانه یکون ذلک بحول الله وقوته 

توضیح :

باید تمام آداب نوشتن تعویذ را در قسمت (آداب تعویض و سر اکبر) را خوب رعایت کنید .

با جوهر روحانی روی دست راست خود بنویسید بهترین زمان هم از یکم تا ۱۷ ماه قمری روزهای یک شنبه و پنج شنبه و جمعه می باشددر ساعت اول روز رو به قبله ابتدا ان را در کف دست راست بنویسید ودو رکعت نماز بخوانید و بعد از نماز سوره حمد و اخلاص را بخوانید و سپس دستها را بالا بیاورید و دعای فوق را بخوانید سپس عزیمت اسماء تیجان را یک بار بخوانید و در نهایت کف دست راست را بلیسید  .

 

دعای مشکل گشا از شیخ بهایی

از شیخ بهایی نقل است که هر کس این دعا را بخواند در حالی که دلش صاف باشد و اعتقاداتش نیز صحیح باشد چنانچه به هدف شرعی خویش نرسد در روز قیامت بر علیه من شکایت کند . این دعا علاوه برآوردن حاجات برای شفای بیماران نیز تجویز می شود و چنانچه بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیده است و کاری نمی توان کرد . خواندن این دعا در مسجد بهتر است و در حال سجده خوانده شود و آن دعا این است :

هفتاد مرتبه بگوید :

« لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِعِزَّتِکَ وَ قُدرَتِک. لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِحَقِّ حَقِّکَ وَ حُرمَتِکَ. لااِلهَ اِلَّا اللهُ فَرِّج بِرَحمَتِک » 

در ثلث آخر شب وضو گرفته و در گوشه ای برو به شرطی که کسی تو را نبیند و با حضور قلب و رو به قبله هزار مرتبه می گویی :

« فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم » (آیه 137 بقره)

و بعد از هر 100 بار بگو  : «اللهمَ اکفِنی حاجَتی» و حاجت خود را ذکر کن و بعد از ذکر حاجت بگو  : « اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر » و تا سه شب متوالی این عمل را بجا بیاور که تخلف ندارد .

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *