خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و معشوقه

دعا و آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و معشوقه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعا و آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و معشوقه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله مهر و محبت بین رن  شوهر افزایش می یابد  .

دعا افزایش محبت,دعا افزایش محبت از راه دور,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر ,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت شوهر به زنش,دعای افزایش محبت معشوق,دعای افزایش محبت در خانواده,دعای افزایش محبت زن به شوهرش,دعا افزایش مهر و محبت,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعای افزایش مهر و محبت ,دعای افزایش مهر و محبت از راه دور,دعای افزایش مهر مرد به زن,دعای افزایش مهر,دعای افزایش مهر شوهر 

دعا و آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و معشوقه
دعا و آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و معشوقه

دعای بسیار مجرب برای افزایش مهر و محبت تضمینی 

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید :

یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر . بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.مجرب و صحیح است.

همچنین برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است. پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

 

دعای محبت مجرب و قوی برای افزایش مهر زن و شوهر 

آیه شریفه ذیل، ایجاد مهر محبت قوی و فوری و آشتی بین زوجین مینماید.
۷ بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند، ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.
آیه شریفه ذیل :
زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ  (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴).

توجه فرمایید
در ابتدا و انتهای قرائت، سه بار صلوات بفرستید.

 

برگرفته از سایت دعایاب 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *