خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی برای آمدن خواستگار خوب و آمدن فرد مورد علاقه

دعاهای قوی برای آمدن خواستگار خوب و آمدن فرد مورد علاقه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای قوی برای آمدن خواستگار خوب و آمدن فرد مورد علاقه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله فرد مورد نظر به خواستگاری خواهد آمد و ازدواج خوبی خواهید داشت . 

دعا آمدن خواستگار مورد نظر,دعا آمدن خواستگار مورد علاقه,دعا امدن خواستگار خوب,دعا آمدن خواستگار زیاد,دعاي آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار,دعای امدن خواستگار فوری,دعای آمدن خواستگار ,دعا آمدن خواستگار خوب,دعای آمدن خواستگار خوب,دعا برای آمدن خواستگار خوب در یک هفته,دعا برای آمدن خواستگار خوب,دعا برای زود امدن خواستگار خوب,دعا به جهت امدن خواستگارخوب,دعا برای آمدن خواستگار مناسب,دعا برای آمدن خواستگار خیلی خوب  

دعاهای قوی برای آمدن خواستگار خوب و آمدن فرد مورد علاقه
دعاهای قوی برای آمدن خواستگار خوب و آمدن فرد مورد علاقه

خواستگار برای دختران جوان 

آیه شریفه زیر را برای خواستگار آمدن دختر بر روی کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
“وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ”
(خواهران گرامی دقت شود که ادعیه باید در شرایط و زمان خاص نوشته شوند)

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع  

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاءالله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :
لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین .

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

 

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه 

دختری که ازدواج نکرده است می تواند هر روز سوره ی مبارکه ی نور را از آیه ی 32 تا 40 را با وضو بخواند و این نوشته را به گردن خود ببندد. خواندن این سوره و این دعا با عث می شود فرد مورد علاقه اش خیلی زود به خواستگاری اش بیاید و دختر با فرد موردنظر خود ازدواج می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین  

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *