خانه / تعبیر خواب / تعبیر و تفسیر دیدن انار در خواب چیست و مفهوم خوردن انار در خواب

تعبیر و تفسیر دیدن انار در خواب چیست و مفهوم خوردن انار در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر و تفسیر دیدن انار در خواب چیست و مفهوم خوردن انار در خواب قرار داده ایم تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر انار در خواب,تعبیر انار قرمز,تعبیر انار در فال قهوه,تعبیر انار در خواب زن باردار,تعبیر انار شیرین,تعبیر انار چیدن از درخت,تعبیر انار بزرگ,تعبیر انار دون شده در خواب,تعبیر خواب انار قرمز,تعبیر خواب انار چیدن,تعبیر خواب انار حضرت یوسف,تعبیر خواب انار برای زن باردار,تعبیر خواب انار گرفتن از دیگران,تعبیر خواب انار دانه شده,تعبیر خواب انار امام صادق,تعبیر خواب انار برای دختر مجرد

تعبیر و تفسیر دیدن انار در خواب چیست و مفهوم خوردن انار در خواب
تعبیر و تفسیر دیدن انار در خواب چیست و مفهوم خوردن انار در خواب

ابن سیرین : اگر در خواب انار شیرین ببینی، تعبیرش جمع کردن مال و اموال است. بعضی از تعبیرگران می‌گویند: تعبیر خوردن یک انار شیرین این است که هزار درهم به دست می‌آوری.

جابر مغربی : اگر کسی زمانی که در بیداری فصل انار است در خواب ببیند که انار شیرین می‌خورد، هزار درهم یا شاید کمتر از آن یعنی پنجاه دینار یا پنجاه درهم به دست می‌آورد. اینگونه رویاها بایستی بر اساس بزرگی و همت شخص رویابین تعبیر گردد.

 

تعبیر خواب انار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی  

انار میوه ای است بهشتی و دیدن آن در خواب نیکو است. معبران کهن انار را به مال و پول تعبیر کرده اند و حتی برخی از آن ها مقدار پولی را که به دست بیننده خواب می رسد برآورد کرده و هر انار را هزار درم نوشته اند که مثلا می توانیم بگویم هزار تومان. این تعبیر از آن جهت شده که انار دانه دانه است و در قدیم که اسکناس و چک وجود نداشت معاملات صرفا با سکه انجام می گرفت لذا هر انار راهزار سکه بر آورد کرده اند.

 

انار ترش

ابن سیرین می‌گوید : تعبیر انار ترش، غم و اندوه است.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر خوردن انار ترش، غم و اندوه می‌باشد، جابر مغربی نیز می‌گوید: چه در بیداری فصل انار باشد و چه نباشد در همه حال اگر در خواب ببینی انار ترش می‌خوری، تعبیرش بد می‌باشد.

 

دیدن انار در خواب

این تعبیر از آن جهت شده که انار دانه دانه است و در قدیم که اسکناس و چک وجود نداشت معاملات صرفاً با سکه انجام می‌گرفت لذا هر انار را هزار سکه بر آورد کرده‌اند.

دیدن انار در خواب، نشانه آن است که از استعدادهای خود در راهی درست بهره برداری می‌کنید و پیوسته به دانش خود می‌افزایید.

اگر پادشاه بیند اناری داشت ولایت شهر یابد و بازرگان را ده هزار درم و بازاری راهزار درم و مردم درویش را ده درم یا یک درم است.

انار خوشی و سلامتی است . اگر ترش باشد غم و اندوه اگر طعم آن ندانید مثل انار شیرین خوشی و سلامتی و مال می باشد .

اگر زن بارداری انار بخورد تعبیرش فرزندی زیبا و آینده دار است .

 

برگرفته از سایت هاروس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *