خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رفع کسلی و فع تنبلی بسیار قوی

دعاهای مجرب برای رفع کسلی و فع تنبلی بسیار قوی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای رفع کسلی و فع تنبلی بسیار قوی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب تنیلی رفع خواهد شد . 

دعای رفع تنبلی و سستی,دعای رفع تنبلی شوهر,دعای رفع تنبلی تخمدان,دعای رفع تنبلی چشم,دعای درمان تنبلی,دعای درمان تنبلی تخمدان,دعای مجرب رفع تنبلی,دعا برای رفع تنبلی,دعا برای رفع تنبلی در کار,,دعای رفع تنبلی,دعای رفع تنبلی و کسلی,دعای رفع تنبلی و سستی,دعای رفع تنبلی تخمدان,دعا رفع تنبلی,دعاي رفع تنبلي,دعای برای رفع تنبلی,دعای گشایش رفع تنبلی,دعا برای رفع تنبلی ,دعا برای رفع تنبلی و کسلی,دعا برای رفع تنبلی و سستی,دعا برای رفع تنبلی تخمدان,دعا برای رفع تنبلی مرد,دعا برای رفع تنبلی و بی حوصلگی,

دعاهای مجرب برای رفع کسلی و فع تنبلی بسیار قوی
دعاهای مجرب برای رفع کسلی و فع تنبلی بسیار قوی

دعای مجرب برطرف ساختن کاهلی و رفع تنبلی  

برای برطرف شدن تنبلی و کاهلی دعاهای مختلفی وجود دارد. دعای ذیل منقول از بزرگان دین و ائمه (س) است .برای برطرف ساختن کاهلی و تنبلی و همچنین تن پروری نیت نماید و با ایمان کامل روبه قبله و در برابر پروردگار یکتا با حالت اخلاص و خضوع در حد توان بخواند دعای شریف ذیل را که منتسب است به امام سجاد (ع).

در آخر دعا وثنای پروردگار را بسیار گوید و صدقه دهد و این عمل را تا حاصل گشتن مقصود ترک نکند ان شاءالله مقصود حاصل گردد. آن دعا این است :

اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنَ الْکَسَلِ وَ الْفَشَلِ وَ الْهَمِّ وَ الْجُبْنِ وَ الْبُخْلِ وَ الْغَفْلَةِ وَ الْقَسْوَةِ [وَ الذِّلَّةِ] وَ الْمَسْکَنَةِ وَ الْفَقْرِ وَ الْفَاقَةِ وَ کُلِّ بَلِیَّةٍ وَ الْفَوَاحِشِ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَ مَا بَطَنَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِنْ نَفْسٍ لا تَقْنَعُ وَ بَطْنٍ لا یَشْبَعُ وَ قَلْبٍ لا یَخْشَعُ وَ دُعَاءٍ لا یُسْمَعُ وَ عَمَلٍ لا یَنْفَعُ وَ أَعُوذُ بِکَ یَا رَبِّ عَلَی نَفْسِی وَ دِینِی وَ مَالِی وَ عَلَی جَمِیعِ مَا رَزَقْتَنِی مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیمِ إِنَّکَ أَنْتَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ.  

 

ختم جهت درمان کاهلی و تنبلی  

هر کس با ایمان بر خواندن سوره مبارکه فاتحه مداومت نماید در شب و روز خداوند متعال زایل کند از او کاهلی و سستدلی و جمیع آفات و عاهات را .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۲﴾ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ ﴿۳﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿۴﴾

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿۵﴾ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ ﴿۶﴾ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ

عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ ﴿۷﴾

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 14

 

دعای رفع سستی و درمان تنبلی   

امام صادق(ع) فرمودند : « هر کس سوره مبارکه «عنکبوت» را بنویسد و بشوید و آن آب را بخورد یا بخوراند، تنبلی و کاهلی از او دور خواهد شد. »

خواص الآیات، ص100

ذکر شده، کسی که در کار دین و دنیا تنبلی می کند، این آیه شریفه را در ظرفی (با آب سیب و زعفران) نوشته و بعد با گلاب آن را شسته و تا سه شب هر شب مقداری از آن را بخورد، ان شاءالله نشاط در کار دین و دنیا پیدا می کند :

وَ اصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْيُنِنا وَ سَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ حينَ تَقُومُ وَمِنَ اللَّيْلِ فَسَبِّحْهُ وَإِدْبَارَ النُّجُوم 

خواص الآیات ص 127

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *