خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی محبت و دوستی روی خوراکی بسیار مجرب

دعاهای قوی محبت و دوستی روی خوراکی بسیار مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی محبت و دوستی روی خوراکی بسیار مجرب قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله محبت و دوستی بین طرفین زیاد خواهد شد . 

دعا محبت شوهر,دعا محبت از راه دور,دعا محبت بین دو نفر,دعا محبت فوری,دعا محبت زن و شوهر,دعا محبت,دعا محبت با فلفل سیاه,دعا محبت خوردنی,دعای محبت روی خوراکی,دعای محبت بر روی خوراکی,ده دعای محبت روی خوراکی,دعای محبت خوراکی شوهر,دعای محبت روی خوراکی,دعای محبت غیر خوراکی,دعای عشق و محبت خوراکی,دعای محبت روی سیب سرخ,دعای محبت روی سیب قرمز,دعای محبت روی سیب,دعای محبت روی خوراکی شیرین     

دعاهای قوی محبت و دوستی روی خوراکی بسیار مجرب
دعاهای قوی محبت و دوستی روی خوراکی بسیار مجرب

دعای محبت روی سیب     

دعای محبت روی سیب را که در زیر آمده است به یک عدد سیب قرمز بخوانید و سپس آن سیب را با پوست به مطلوب دهید . دعای محبت روی سیب در بین ۱۰ دعای محبت روی خوراکی بسیار توصیه شده است .

 یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ اَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ       

 

دعای محبت خوراکی بسیار قوی         

این دعا را پنج مرتبه بر چند حبه قند بخوانید و آن را در کنار چای به معشوق خود بدهید . این دعای باعث احساس علاقه شدید معشوق خواهد شد .

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ .       

 

دعای مهر و محبت خوراندنی          

برای افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند . مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت :

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَهِ وَ الرُّوحِ         

 

دعای محبت و دوستی از حضرت محمد (ص)       

از رسول اکرم روایت شده است هر که خواهد کسی را به دوستی و محبت خود مایل سازد این آیه را خوانده به طعامی بدمد و به او بخوراند که موثر خواهد بود .

اَنْ لا تَعْلُوا عَلَیَّ وَ أتُونی مُسْلِمینَ لَولا اَنْ رَبَطْنا عَلی قَلْبِها لِتَکُونَ مِنَ الْمُؤمِنینَ    

 

دعای محبت خوراکی     

دعای زیر را 444 مرتبه بر روی یک نبات ، قند یا شکلات یا هر چیز دیگری بخوانید و به همسر خود بدهید .

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل      

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *