خانه / دسته‌بندی نشده / روش غسل باطل السحر و طلسم مجرب و باطل کردن سحر

روش غسل باطل السحر و طلسم مجرب و باطل کردن سحر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com روش غسل باطل السحر و طلسم مجرب و باطل کردن سحر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله سحر و طلسم باطل خواهد شد . 

غسل باطل السحر,غسل باطل السحر قوی,غسل باطل السحر قوی,غسل باطل السحر در پریودی,غسل باطل السحر سوره توحید ,غسل باطل السحر گلاب,باطل السحر با غسل,غسل های باطل السحر,غسل مجرب باطل السحر و طلسم,غسل سریع الاجابه باطل السحر و طلسم,چگونگی انجام غسل باطل السحر و جادو تضمینی,روش غسل گرفتن برای باطل کردن سحر و جادو,غسل باطل السحر گشایش رزق و روزی,غسل باطل السحر بخت گشاییدختران,غسل باطل السحر گشایش کار    

روش غسل باطل السحر و طلسم مجرب و باطل کردن سحر
روش غسل باطل السحر و طلسم مجرب و باطل کردن سحر

غسل باطل السحر تا ۷ روز     

در کتاب” انرژی ماورایی و ارتباط با موکل » نوشتـه زین العابدین احمدی (نشر سیمرغ خراسان،۱۳۸۹(غسلی شرح داده شده  بـه نام«غسل شروع ذکر»کـه از آن بـه عنوان غسلی پرفایده برای باطل کردن انواع سحرھا نام برده شده است.

دستور چنین است :

یک شیشه گلاب تهیـه کنید و بـه کمی نمک دریا (اندازه یک سر قاشق چایخوری) یک حمد و ۱۱۰قل هو الله و ۷مرتبـه آیـه الکرسی  بخوانید و آن را بـه داخل شیشـه گلاب بریزید .

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان بـه حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن و غسل هایی کـه ( احیانا ) دارید  نیت انجام غسل سوره توحید و قو هو االله احد می کنید.

 مثلا می گویید غسلی می کنم،غسل سوره توحید ، قل هو االله ، قربـه الی االله

این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید.

( مثلا بگویید بـه نیت غسل توحید سر و گردن را می شویم، قربـه الی االله. یا بـه نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربـه الی االلـه ) و …

البتـه می شود بـه صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت. پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر می دارید و کمی از گلاب را بـه کف دست می  ریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار می کنید و با گلاب سر و گردن خود را چرب می کنید، سپس با همان  نیت سمت راست بدن را تا کف پا چرب می کنید و بعد از آن هم طرف چپ بدن را تا کف پا چرب می کنید.

در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافـه آمد یک قطره روی سر و یک قطره بر روی شانـه راست و یک قطره بر روی شانـه چپ  بریزید ( بـه نیت جاهایی کـه احیانا گلاب بـه آن جا نرسیده است. )

و بعد بدون این کـه زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید .

بـه علت غسل با گلاب و آب قل هواالله احد تمامی موکلین مضر و ارواح خبیث و اجنه ای کـه قبلا همراـه شما بوده و ناخواستـه جذب  شما شده اند از شما دور می شوند.

پس این غسل یک باطل سحر کامل است و تمامی نیروهای منفی کـه بر اثر دعاهای جن گیرها و نفرین این و آن و اعمال نادرست و هم نشینی با افراد ناشایست جذب شما شده اند، از شما دور می شوند.

لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی کـه علی رغم سوره شمس خواستگاری و تلاش زیاد ، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل است برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی توصیـه این است کـه هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید.

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *