خانه / دعا / دعای صبر برای مادر داغدار برای افزایش صبر و تحمل بازماندگان

دعای صبر برای مادر داغدار برای افزایش صبر و تحمل بازماندگان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای صبر برای مادر داغدار برای افزایش صبر و تحمل بازماندگان را قرار دادیم . دعای قوی و مجرب قرانی برای زیاد شدن صبر و تحمل مادر برای برای رسیدن به آرامش در غم از دست داده در سایت دعاگو …

,دعای صبر,دعای صبر و تحمل,دعای صبر برای بازماندگان,دعای صبر و آرامش,دعای صبر ایوب,دعای صبر برای داغ فرزند,دعای صبر در برابر مشکلات,دعای صبر جمیل,دعای صبر بر مصیبت,دعای صبر و حوصله,دعای صبر و تحمل صوتی,دعای افزایش صبر و تحمل,دعا برای افزایش صبر و تحمل,کلیپ دعای صبر و تحمل,دعا صبر برای بازماندگان,دعا جهت صبر و آرامش,دعای صبر آرامش,دعا برای افزایش صبر و آرامش,دعای صبر ایوب صوتی,دعای صبر حضرت ایوب,دعاء صبر ايوب,دعا صبر در برابر مشکلات,دعا برای صبر در برابر مشکلات,دعای صبر در مصیبت صوتی,دعا صبر و حوصله,دعای برای صبر و حوصله,دعای صبر حوصله,دعای زیاد شدن صبر و حوصله,دعا برای افزایش صبر و حوصله,دعا جهت افزایش صبر و حوصله

دعای صبر برای مادر داغدار برای افزایش صبر و تحمل بازماندگان

دعای افزایش صبر و تحمل مادر داغدار,دعای زیاد شدن صبر مادر داغدار,دعای صبر و حوصله مادر داغدار,دعای قوی و مجرب برای صبر و تحمل,بهترین دعای افزایش صبر مادر در غم از دست داده

دعای صبر برای مادر داغدار برای افزایش صبر و تحمل بازماندگان

دعای افزایش صبر و تحمّل در غم از دست داده :

ای محمد، به هر کسی از امت تو مصیبتی در نفس و دینش وارد شود و یا در دنیا و اهلش دچار مصیبت گردد و یا به مالش ضرری وارد شود و می خواهد از آن نجات یابد، پس به سوی من بیاید و در مقابلم نشسته بگوید:

یَا مُمْتَنّاً عَلَى أَهْلِ الصَّبْرِ بِتَطْوِیقِکَهُمْ بِالدَّعَةِ الَّتِی أَدْخَلْتَهَا عَلَیْهِمْ بِطَاعَتِکَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِکَ فَدَحَتْنِی مُصِیبَةٌ قَدْ فَتَنَتْنِی وَ أَعْیَتْنِی الْمَسَالِکُ لِلْخُرُوجِ مِنْهَا وَ اضْطَرَّنِی إِلَیْکَ الطَّمَعُ فِیهَا مَعَ حُسْنِ الرَّجَاءِ لَکَ فِیهَا فَهَرَبْتُ إِلَیْکَ بِنَفْسِی وَ انْقَطَعْتُ إِلَیْکَ لِضُرِّی وَ رَجَوْتُکَ لِدُعَائِی قَدْ هَلَکْتُ فَأَغِثْنِی وَ اجْبُرْ مُصِیبَتِی بِجَلَاءِ کَرْبِهَا وَ إِدْخَالِکَ الصَّبْرَ عَلَیَّ فِیهَا فَإِنَّکَ إِنْ خَلَّیْتَ بَیْنِی وَ بَیْنَ‏ مَا أَنَا فِیهِ هَلَکْتُ فَلَا صَبْرَ لِی یَا ذَا الِاسْمِ الْجَامِعِ الَّذِی فِیهِ عَظِیمُ الشُّئُونِ کُلِّهَا بِحَقِّکَ وَ أَغِثْنِی بِتَفْرِیجِ مُصِیبَتِی عَنِّی یَا کَرِیمُ

ای کسی که به اهل صبر، نیروی استقامت و مقاومت می بخشی و به واسطه اطاعت بر تو آنها را صبر و بردباری در برابر مشکلات می بخشی و غیر از تو هم کسی قادر به این کار نیست.

مصیبتی مرا احاطه کرده و گرفتار نموده. نمی دانم چگونه از دست آن خلاص شوم لذا مرا مجبور نموده که به تو متوسل شوم.

در حالی که من امیدوار به تو هستم که در این مورد به من عنایت کنی. پس به سوی تو آمده ام و برای این خسران و ضرر از همه بریده ام و به دعای او امید بسته ام. اکنون من نزدیک به هلاکت می باشم. مرا در یاب و این مصیبت و زیان مرا جبران کن.

یعنی غم آن را برایم شادی قرار ده و با داخل نمودن نیروی صبر بر من مرا مجهز نما. زیرا اگر تو مرا رهاکنی و مرا با آن مصیبتها و زیان ها تنها بگذاری من هلاک می شوم. چون نمی توانم در مقابل آنها صبر و استقامت کنم.

ای صاحب نام که در آن نامت همه امور چاره می شود. از تو به حق خودت در خواست می کنم با تسکین دادن اثر این مصیبت ، مرا یاری دهی، ای کریم و ای مهربان.

اگر شخص این سخنان را در مقابل من بگوید، به طور قطع صبر و شکیبایی را بر وی الهام می کنم و طوق شکر کردن را به گردنش می آویزم و به واسطه جبران کردن آن ضرر و مصیبت او را شاد می کنم .

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *