خانه / دسته‌بندی نشده / دعاها و ذکرهای قوی برای خوشبختی و خوش شانسی ر زندگی

دعاها و ذکرهای قوی برای خوشبختی و خوش شانسی ر زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاها و ذکرهای قوی برای خوشبختی و خوش شانسی ر زندگی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب خوشبخت و خوش شانس خواهید شد .

دعای خوشبختی برای خواهر,دعای خوشبختی برای دوست,دعای خوشبختی عروس و داماد,دعای خوشبختی دعای خوشبختی صحیفه سجادیه,دعای خوشبختی دختر,دعای خوشبختی برای پسرم,دعای خوشبختی و عاقبت بخیری,دعای خوش شانسی,دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی شب جمعه,دعای خوش شانسی با معنی,دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی در قرعه کشی,دعای خوش شانسی اهل سنت,دعای خوش شانسی قوی           

دعاها و ذکرهای قوی برای خوشبختی و خوش شانسی ر زندگی
دعاها و ذکرهای قوی برای خوشبختی و خوش شانسی ر زندگی

دعا برای خوشبختی دختر و ذکر خوشبخت شدن                

برای خوشبختی دختر سوره ی شریفه ناس کاربرد سریع و قوی دارد. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند برای خوشبختی دختر سوره ی ناس را در سه پارچه ی روشن بنویسید و این پارچه ها را در سه جایی که دختر زیاد در آن حضور دارد قرار دهید. (مثلا محل کار و اتاق خواب و خانه ی او یا خانه ی کسی که زیاد رفت و آمد دارد). در کنار آن دختر باید روزی سه بار صبح و ظهر و شب و در هر وعده سه مرتبه سوره را تلاوت کند. برای خوشبخت شدن ذکر سوره ی فلق بسیار مجرب است. این سوره را هر روز ۱۰ بار بخوانید. بعد از هربار قرائت سوره ذکر “یا حلیم” را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. این کار را هم قبل از ازدواج و هم بعد از ازدواج تا می توانید انجام دهید. هم خود دختر و هم مادر دختر می تواند این عمل را انجام دهد و نتیجه را به چشم ببیند .

 

دعای خوشبخت شدن و سوره ای برای خوش شانسی             

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات 2 و 3 سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به « و من یتق الله » مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات 2 و 3 سوره طلاق می باشد .

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *