خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای بچه دار شدن و پسر دار شدن از امام محمد باقر

دعا برای بچه دار شدن و پسر دار شدن از امام محمد باقر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای بچه دار شدن و پسر دار شدن از امام محمد باقر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای قوی صاحب فرزند خواهید شد . 

دعا بچه دار شدن,دعا بچه دار شدن مجرب,دعای بچه دار شدن از حضرت فاطمه,دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای بچه دار شدن از حضرت فاطمه,دعای بچه دار شدن در کتاب گنجهای معنوی,دعای بچه دار شدن اهل سنت,دعای بچه دار شدن پسر,دعای باردار شدن ,دعای باردار شدن پسر,دعای باردار شدن زن عقیم,دعای باردار شدن زن,دعای باردار شدن دختر,دعا برای باردار شدن دوقلو,دعا برای باردار شدن مادر,دعا برای باردار شدن زن نازا            

دعا برای بچه دار شدن و پسر دار شدن از امام محمد باقر
دعا برای بچه دار شدن و پسر دار شدن از امام محمد باقر

دعای برای بچه دار شدن از آیت الله بهجت         

آیت الله بهجت همواره برای زوجین ، با ذکر حدیثی از امام باقر (ع) راهکار و خواندن دعایی خاص را توصیه می کردند که در ادامه می خوانید :
ایشان بر اساس حدیثی از امام محمد باقر (ع) به جوانان می گفت : هشام دربانی داشت که ثروتمند بود اما بچه دار نمی شد ؛ روزی امام باقر (ع) به او فرمود : می خواهی دعایی به تو یاد بدهم که صاحب فرزند شوی؟
دربان گفت : بله. پس امام باقر (ع) فرمودند : در هر صبح و عصر هفتاد مرتبه ( سبحان الله)، ده مرتبه (استغفرالله)، دوباره نه مرتبه (سبحان الله) بجا بیاور و این آیات را بخوان :

اسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ إِنَّهُ کاَنَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکمُ مِّدْرَارًا وَ یُمْدِدْکمُ بِأَمْوَالٍ وَ بَنِینَ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ جَنَّاتٍ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ أَنهْارًا
دربان این اذکار را خواند و صاحب فرزندان زیادی شد. (مستدرک الوسایل باب نکاح)

 

دعا برای بچه دار شدن از امام محمد باقر       

مرحوم مجلسی از امام باقر (ع) که فرمود : سه روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز عشا هفتاد مرتبه « سبحان الله » و هفتاد مرتبه « استغفرالله » و یک مرتبه این دعا را بخواند. « استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم بِاَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا » به جهت حمل زنان آیه  ” و لو ان قرانا جمیعا ”سوره رعد آیه 30) را به حروف مقطعه بنویسید (و ل و ان ق ر ا ن ا …) وبر پهلوی زن ببندد حامله شود (برای 900 زن نسخه شده همگی حامله شدن).

 

دعای طلب فرزند در حلیه المتقین            

در حلیه المتقین مذکور است اگر زنی بچه دار نمی شود باید بر نگین فیروزه این آیه را نقش کند و در نیمه شب با طهارت و خلوص نیت این آیه را بخواند و اول و آخرش ۱۱ مرتبه صلوات بفرستد و تا ۴۰ روز به این عمل مداومت کند.

این عمل بسیار مجرب است .

و آیه این است

رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین

 

برگرفته از سایت دعایاب 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *