خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رفع دردهای چشم و دعای رفع کم بینایی

دعاهای مجرب برای رفع دردهای چشم و دعای رفع کم بینایی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای رفع دردهای چشم و دعای رفع کم بینایی قرار داده ایم ان شاءالله درد چشم رفع خواهد شد . 

دعا دفع چشم زخم,دعا رفع چشم درد,دعا رفع چشم زخم ,دعای رفع چشم زخم و حسادت,دعای رفع چشم زخم ,دعای رفع چشم انتظاری,دعای رفع چشم زخم کودک,دعای رفع چشم زخم با نمک,دعا برای شفای کم بینایی,دعا برای شفای کم بینایی,دعا برای درمان کم بینایی,دعای چشم درد بهجت,دعای چشم درد گنجهای معنوی,دعا برای چشم درد

دعاهای مجرب برای رفع دردهای چشم و دعای رفع کم بینایی
دعاهای مجرب برای رفع دردهای چشم و دعای رفع کم بینایی

ختم مجرب برای رفع درد چشم درد           

هر کس در چشم ضعفی داشته باشد و یا در عضوی دیگر است سستی ، باید سه روز روزه بگیرد و با شیر و شکر افطار کند و در نیمه شب برخیزد و این آیه را با قلمی مسی و به گلاب و زعفران بنویسد و بلیسد و سه شب این عمل را تکرار کند ان شاء الله دردها از او زایل می گردد و آیه این است .
آیه 36 سوره انعام :
إِنَّمَا يَسْتَجِيبُ الَّذِينَ يَسْمَعُونَ وَالْمَوْتَى يَبْعَثُهُمُ اللَّهُ ثُمَّ إِلَيْهِ يُرْجَعُونَ  
منبع : چشمه رستگاری ص 409

 

دعایی برای شفای درد چشم     

دعایی که با آن پیامبر درد چشم امام علی را درمان کرد
على(عليه‌السلام) فرمود : زمانى كه رسول خدا (صلى‌الله‌عليه‌وآله) در جنگ خيبر مرا براى جهاد فرا خواند ، عده اى به ايشان گفتند : چشم او درد مى كند . رسول خدا(صلى‌الله‌عليه‌وآله) فرمود : او را نزد من بياوريد خدمتشان رسيدم و عرض كردم : چشم من درد مى كند و چيزى نمى بينم . فرمود : نزديك من بيا نزديك رسول خدا (صلى‌الله‌عليه‌وآله) رفتم . دستش را بر روى چشمم كشيد و فرمود :
«  بِسْمِ اللهِ وَ بِاللهِ وَ السَّلاَمُ عَلَى رَسُولِ اللهِ! اللَّهُمَّ اكْفِهِ الْحَرَّ وَ الْبَرْدَ وَقِهِ الاْذَى وَ الْبَلاَءَ  ».
« به نام خدا و با يارى خدا و درود بر رسول خدا. خداوندا ! او را از گرما و سرما حفظ فرما و از آزار و بلا محفوظ دار » .
على(عليه‌السلام) فرمود : پس خوب شدم. سوگند به خدايى كه پيامبر را با نبوّت گرامى داشت و رسالت را به او اختصاص داد و بر بندگان برگزيد ، پس از آن دعا گرمى و سردى و دردى در چشم احساس نكردم .

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *