خانه / خواص آیات قرآن / تاثیرات و خواص مهم سوره چهار قل برای ازدواج سریع و تضمینی

تاثیرات و خواص مهم سوره چهار قل برای ازدواج سریع و تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تاثیرات و خواص مهم سوره چهار قل برای ازدواج سریع و تضمینی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با این سوره های مجرب نتیجه خواهید گرفت . 

خواص چهار قل و آیت الکرسی,خواص چهار قل و آیت الکرسی,خواص چهار قل و آیت الکرسی,خواص چهار قل,خواص سوره چهارقل برای دفع چشم زخم,خواص سوره چهارقل برای دفع سحر و طلسم,خواص آیت الکرسی برای حفظ از چشم زخم,خواندن آیت الکرسی برای ابطال سحر و طلسم,چهار قل ,چهار قل با معنی,چهار قل ,چهار قل چیست,چهار قل شریف,چهار قل زیبا,چهار قل سوره,چهار قل  

تاثیرات و خواص مهم سوره چهار قل برای ازدواج سریع و تضمینی
تاثیرات و خواص مهم سوره چهار قل برای ازدواج سریع و تضمینی

خواص چهار قل                      

این سوره ها خواص ضد چشم زخم و سحر دارند، همانند آیه الکرسی این سوره هـای قرآنی برای رفع سحر و جادو، چشم زخم و در امان ماندن از حسد و ضرر فایده هـای تایید شده بسیاری دارند، اگر بـه چشم زخم و سحر اعتقاد دارید حتماً از حسنات خواندن و نگاه داشتن این آیه هـای شریف هم با خبر هستید.

سوره‌هـای چهار قل یا چارقل، کـه بـه «سُوَر قل» و «ذات القلاقل» نیز مشهورند شامل چهار سوره کوتاه از قرآن مجید اسـت که هر یک از آن ها پس از بسم الله الرحمن الرحیم با کلمه «قل» آغاز مى‌شوند.

چهار قل عبارتند از:

سوره کافرون، سوره اخلاص، سوره فلق و سوره ناس.

در حدیثی از پیامبر «ص»، مشهور بـه‌ حدیث‌ ذات‌القلاقل‌، خواندن‌ چهار قل برای‌ تعویذ و در امان‌ ماندن‌ خود و فرزند و مال‌ از آسیب‌، توصیه‌ شده‌ اسـت‌.

خواص سوره فلق برای ازدواج             

خواص سوره فلق برای ازدواج کردن دختر بسیار مجرب است. خداوند در این سوره به پیامبر (ص) دستور می‌دهد که از هر شری به خصوص شر تاریکی شب، شر زن افسونگر و شر حسودان به او پناه ببرد. یکی از یهودیان پیامبر (ص) را سحر کرد و خدا برای دفع سحر ایشان دو سوره فلق و ناس را نازل کرد. اگر بخت دخترتان برای ازدواج بسته شده باشد می توانید از خواص خواندن سوره فلق برای ازدواج و آمدن خواستگار بهرمند شوید که باید 7 مرتبه بخوانید :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند رحمتگر مهربان
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ﴿۱﴾
بگو پناه مى‏برم به پروردگار سپیده‌دم (۱)
مِن شَرِّ مَا خَلَقَ ﴿۲﴾
از شر آنچه آفریده (۲)
وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ﴿۳﴾
و از شر تاریکى، چون فراگیرد (۳)
وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ﴿۴﴾
و از شر دمندگان افسون در گره‏ ها (۴)
وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ﴿۵﴾
و از شر [هر]حسود آنگاه که حسد ورزد (۵)        

 

برگرفته از سایت دعاشفا 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *