خانه / دعا / جذب ثروت با دارچین و شمع,گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

جذب ثروت با دارچین و شمع,گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com جذب ثروت با دارچین و شمع,گذاشتن چوب دارچین در کیف پول را قرار دادیم . آیا می توان با سزواندن چوب دارچین یا قرار دادین دارچین در داخل کیف پول ثروت و روزی و روزی را جذب کرد ؟ در ادامه از سایت دعاگو چند روش مجرب برای جذب ثروت با استفاده از دارچین و شمع را قرار دادیم …

 

جذب ثروت با دارچین و شمع,گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

دارچین جذب ثروت,جذب ثروت زیاد با دارچین,ریختن دارچین روی پول,ریختن پودر دارچین روی اسکناس,دارچین چگونه ثروت را جذب می کند,ریختن دارچین در کیف پول,طریقه سوزاندن دارچین برای جذب ثروت

جذب ثروت با دارچین و شمع,گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

یه تراول چک برمیدارین و روش پودر دارچین میپاشین و این تراول رو میبرین دم در و دارچین روی پول رو میپاشین دم در (با تکون دادن پول)

روش دوم :

چوب دارچین رو بردارین و با یه ڪبریت شروع ڪنین به سوزوندنش و بزارین دود ڪنه و فضای خونه رو برداره

و این جمله جادویی رو هم موقع دود ڪردن چوب دارچین بگین :

خدایا شڪرت ڪه ثروت و آرامش تو خونه من جریان داره !

نظر یکی از کاربران :

من یه پیجی رو فالو دارم که در واقع مرتبط به قانون جذب هست مثلا چه چیزهایی برای رسیدن به ارزو و ثروت این چیزا هست رو هر روز پست میزاره.من کلا اعتقادی ندارم بهش و فقط کنجکاو بودم گاهی وقتا میخوندم که چی مینویسه.

چند روز پیش با مامانم خوندیم که دارچین برای جذب ثروته و یه سری دستور داده بود که من مثل همیشه گفتم چرته ولی مامانم انجامش داد دقیقا امروز هم بابام هم داییم بی دلیل پول ریختن به حساب مامانم. 300 داییم و 300 بابام.

خدایی خیلی عجیب بود همه تو کامنتا نوشته بودن که معجزست و ما انجام دادیمو نتیجه داده من باور نمیکردم.

دستور اینجوری بود :

دارچین رو بریزید روی پول بعد دارچین رو بریزید جلوی درب خونتون  سپس پولو بزارید تو کیفتون

جذب ثروت با دارچین

یکی از ادویه های قدرتمندی که عطر و طعم بسیار قوی داشته و خاصیت درمانی و عرفانی دارد، چوب دارچین هندی و پودر لیمو عمانی می باشد که گفته می شود خاصیت جذب ثروت نیز دارد.

در واقع اعتقاد بر این است که استشمام رایحه این ادویه به صورت طولانی مدت سبب می شود تا برخی قدرت های عرفانی مربوط به عشق، موفقیت و سعادت در شما فعال شده و موجب باز شدن گره ها و مشکلات زندگی شما می شود.

به علاوه این ادویه از لحاظ پزشکی نیز خاصیت ضد عفونی کنندگی بسیار قوی دارد که شما را از بدی ها و بیماری ها دور نگه می دارد.

دارچین ادویه ثروت

اگر نگاهی به ادبیات و اشعار و کتیبه های هندی ها بیندازیم متوجه می شویم که مردمان این کشور به موضوع بسیار مهم اما عجیبی در خصوص پودر دارچین اعتقاد و باور دارند.

در واقع آنان بر این موضوع معتقد هستند که این ادویه ثروت افزایی نموده و موجب پیشرفت در کارها و فعالیت افرادی می شود که حاضرند این ادویه را بسوزانند

موردی دیگری که بودایی های این کشور به ان اعتقاد دارند، این است که هر شخص باید سالیانه تا 50 کیلو دارچین را مصرف کند تا بدن او پذیرای ثروت و پول باشد.

دارچین نماد ثروت

جالب است بدانید که در ژاپن نیز این اعتقاد و باور وجود دارد که با دارچین نیز می توان ثروتمند شد و به نوعی آن را نماد ثروت می دانند.

برای این امر شما باید یک اسکناس با ارزش را بردارید و روی آن دارچین بریزید و آن را تا درب منزل خود حمل نموده و سپس با تکان دادن اسکناس دارچین را بر روی زمین بریزید.

سپس چوب دارچین را بردارید و آن را با یک چوب کبریت روشن شده بسوزانید و بگذارید دود آن فضای خانه شما را پر نماید.

اگر سری به کشور چین بزنیم نیز با دارچین و شایعه های عجیب در خصوص آن روبرو می شویم.

اینکه چگونه با دارچین ثروتمند شویم، موضوعی است که هر روزه توسط دوره گردهای خیابانی در شهرهای مختلف این کشور انجام می شود.

و افراد زیادی نیز برای گرفتن طالع و ثروت افزایی خود به این دوره گردها مراجعه می کنند تا بتوانند زندگی خود را از شرایط بد رهایی دهند.

دارچین جذب پول

در تمامی زمان ها چوب دارچین و فلفل قرمز تند به عنوان ادویه ای قوی از نظر جادویی شناخته شده و خواص جذب پول آن نه تنها برای رفاه که برای خوش شانسی در برد و باخت ها نیز کاربرد داشته است.

برای مثال اگر به کتابهای قدیمی که به جنگ های صلیبی می پردازند نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که شوالیه های برنده همواره در جیبشان مشتی دارچین داشتند.

ادویه ای که آنها را به صورت ققنوس واری از مرگ نجات می داد.

به همین منظور عده زیادی به اثرات بسیار قدرتمند این ادویه اعتقاد دارند.

جذب شانس با دارچین و شمع

این سنت یعنی جذب شانس با پخش دارچین لوله ای، آویشن برگ پهن و شمع بومی آمریکای شمالی است که این موضوع به حدود دویست سال قبل باز می گردد.

در واقع زمانی که دو زوج با یکدیگر شروع زندگی شان را شروع می کردند دارچین را بر روی دوازده شمع دایره شکل می سوزاندند تا به این واسطه ارواح خبیث از خانه و خانواده این زوج دور شده و به زندگی آن ها ورود نکند و صدمه ای نزند.

شاید در نگاه اول این موضوع خرافه به نظر بیاید اما جالب است بدانید که این مراسم حدودا به مدت نیم قرن اجرا می شده است.

جذب عشق با دارچین

شاید تعجب کنید اگر به شما بگوییم که در مغازه های ابزارآلات شعبده بازی این کشور وردهایی فروخته می شود که به شخص این قدرت را می دهد تا بواسطه دارچین لوله ای اصل به جذب عشق بپردازد.

در این وردها گفته می شود که شخص باید به مدت 30 روز این دعا را به همراه کمی دارچین در محل شخصی که به او علاقمند است را بسوزاند تا آن شخص نیز به او علاقمند شود.

جذب فراوانی با دارچین

این موضوع ارتباط مستقیمی با مردم بومی کشورمان دارد.

در واقع در کشور ما این اعتقاد وجود دارد که با خاک کردن دارچین لوله ای می توانید جذب فراوانی داشته باشید.

همچنین می توانید برکت را در زندگی تان جاری سازید که این تفکر برگرفته از یک داستان قدیمی است که در گذشته نقل می شده است.

جذب ثروت با دارچین نی نی سایت

یکی از دوره هایی که در کره جنوبی برای موفقیت و جذب ثروت دانشجویان انجام می شود دم کردن چای دارچین لوله ای اصل تازه توسط شخص می باشد که مطالب آن در نی نی سایت نیز درج شده است.

در واقع دانشجویانی که برای اولین سال وارد دانشگاه می شوند، عموما مادربزرگ ها برایشان چای دارچین درست می کنند تا موفقیت و ثروت با آن ها همراه باشد.

دارچین برای رزق و روزی

از گذشته های دور در بین مردمان بومی هند این رسم وجود داشته است که زمانی که یک شخص خانه ای خریداری می کند، به همراه هدایا دارچین نیز برای او برده می شود که علت این امر بیشتر به دلیل رزق و روزی است.

در واقع هندی ها بر این باور هستند که خرید دارچین لوله ای علاوه بر دور کردن بدی ها از اشخاص، موجب مراقبت خداوند از آنها شده و خیر و برکت برای آنها به ارمغان خواهد آمد.

یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید و صادرات دارچین مجموعه ما می باشد که محصولات خود به صورت بسته بندی شده با دستگاه های کاملا اتوماتیک فرآوری نموده و خدمت مشتریان داخلی و خارجی ارائه و عرضه می نماید.

به همین منظور چنانچه شما نیز تمایل به خریداری و جذب نمایندگی فروش محصولات ما را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت نسبت به ارتباط با کارشناسان و مشاورین ما اقدام نموده و نحوه همکاری خود را اعلام نمایید.

منبع آراد برندینگ

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *