خانه / دعا / ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله برای چشم زخم و چشم نظر

ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله برای چشم زخم و چشم نظر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله برای چشم زخم و چشم نظر را قرار دادیم . از ذکرهای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای دفع چشم زخم و رهایی و خلاص شدناز شر چشم زخم و در امان ماندن و ایمنی و پیشگیری از چشم زخم و چشم نظر ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله می باشد . سایت ذکر و دعای دعاگو ..

ذکر چشم زخم روی تخمه مرغ,ذکر برای چشم زخم نی نی سایت,ذکر مناسب چشم زخم,ذکر ماشاءالله برای چشم زخم,ذکر کوتاه برای چشم زخم

ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله برای چشم زخم و چشم نظر

ذکر دفع چشم زخم,ذکر ماشاء الله برای چشم زخم,ذکر ماشاء الله برای چشم نظر,ذکر قوی و مجرب دفع چشم زخم,ذکر سریع الاجابه برای باطل کردن چشم زخم

ذکر ماشاءالله لا قوه الا بالله برای چشم زخم و چشم نظر

۱- هرگاه نعمتی در اختیار شما یا دیگری باشد برای اینکه از شرور در امان باشد و آتش حسادتی دامن آن را نگیرد لازم است که اسپند «ماشاءالله لا قوه الا بالله» دود بدهیم و با این ذکر، آن نعمت را حفاظت کنیم و از آثار و برکات آن برخوردار گردیم.

خداوند در آیه ۳۹ سوره کهف با ذکر مثالی بیان می‌کند :

اگر باغ و بوستانی پر از میوه در اختیار دارید و بخواهید از آن حفاظت نمایید تا از هرگونه بلای زمینی و آسمانی در امان بماند، این ذکر را بر زبان جاری کنید:

ماشاء الله لاقوه الا بالله

هرچه را خدا خواهد همان شود و قوتی جز به خدا نیست.

در واقع اسپند معنوی دفع چشم‌زخم و آسیب نرسیدن به جان و مال و ثروت گفتن ذکر فوق است

به عبارت دیگر اگر با منظره و صحنه و تصویر و صورت و عمل زیبائی مواجه شدیم برای جلوگیری از هرگونه تأثیر منفی چشم‌زخم و حسادت و موارد مشابه بلافاصله باید به یاد خدا بیفتیم و با ذکر «ماشاء الله لاقوه الابالله» به خداوند پناه ببریم.

۲-، اما اگر در آینده می‌خواهید کار کنید و یا درحال سفر هستید و می‌خواهید پشت سر خودتان اسپندی دود داده شود و برای دیگری اسپندی دود بدهید می‌توانید از اسپند معنوی الهی برای سلامت و حفاظت از شرور و بدی‌ها سود بجوئید و بگویید: ان شاءالله. (کهف، آیات ۲۳ و ۲۴)

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *