خانه / دسته‌بندی نشده / دعای مهر و محبت بین دو خانواده,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق

دعای مهر و محبت بین دو خانواده,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مهر و محبت بین دو خانواده,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای افزایش مهر و محبت میان دو خانواده و زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان عاشق و معشوق می باشد . برای زیاد شدن مهر و محبت بین دو خانواده  عاشق و معشوق می توانید از دعای قوی و مجرب محبت زیر استفاده کنید . سایت دعاگو …

,دعای مهر محبت بین پدر فرزند,دعای مهر و محبت بین فرزند و پدر و مادر,دعای مهر و محبت بین پدر و فرزند,دعای مهر محبت,دعای مهر محبت از راه دور,دعای مهر محبت زن شوهر,دعای مهر محبت فوری,دعای مهر محبت شوهر,دعای مهر محبت بین زن شوهر,دعای مهر محبت شوهر به زن,دعای مهر محبت بین دو نفر,دعای مهر محبت شدید,دعای مهر محبت از راه دور با تجربه فارسی,دعا مهر محبت از راه دور,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت از راه دور قوی,دعاي مهر و محبت از راه دور,دعای مهرو محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت شدید از راه دور,دعای مهر محبت زن و شوهر از راه دور,دعا مهر محبت زن شوهر,دعای مهر محبت زن به شوهر,دعای برای مهر محبت زن شوهر,دعاي مهر محبت زن و شوهر,دعا مهر محبت بین زن شوهر,دعا مهر محبت زن و شوهر,دعایی برای مهر محبت زن و شوهر,دعای مهر محبت فوری از راه دور,دعای مهر محبت فوری بین زن و شوهر,دعای مهر محبت فوری و قوی,دعای مهرو محبت فوری,دعای مهر و محبت فوری از راه دور,دعاي مهر و محبت فوري,دعا مهر محبت فوری,دعای مهر و محبت شوهر,دعای مهرو محبت شوهر به زن,دعای مهر ومحبت شوهر به همسرش,دعای مهر و محبت شوهر به زنش,دعا برای مهر محبت شوهر,دعا مهر و محبت شوهر به زن,دعا برای مهر محبت شوهر به زن,دعای مهرو محبت برای شوهر,دعا مهر محبت بین زن و شوهر,دعا برای مهر محبت بین زن شوهر,دعای مهرو محبت بین زن و شوهر,طلسم مهر محبت بین زن و شوهر,دعای مهر محبت میان زن و شوهر,دعا مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای مهر محبت قوی بین زن و شوهر,دعای مهر محبت شوهر به زنش,دعای افزایش مهر و محبت شوهر به زن,دعای مهر و محبت شدید شوهر به زن,دعا برای مهر و محبت شوهر به زن,دعا مهر محبت شوهر به زنش نی نی سایت,دعای مهر و محبت بین دو نفر نی نی سایت,دعای مهر و محبت بین دو نفر از راه دور,دعا برای مهر محبت بین دو نفر,دعایی برای مهر و محبت بین دو نفر,دعای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر,دعا برای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعایی برای مهر محبت بین دو نفر,دعای مهر محبت شدید زن و شوهر,دعای مهر محبت شدید از راه دور,دعای مهر محبت شدید بین دو نفر,دعای مهر محبت شدید و فوری,دعای مهر محبت شدید شوهر,دعا مهر محبت شدید,دعاي مهر محبت شديد

دعای مهر و محبت بین دو خانواده,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق

دعای محبت بین دو خانواده,دعای افزایش محیت دو خانواده,دعای زیاد شدن محبت دو خانواده,دعای بیشتر شدن محبت دو خانواده,دعای افزایش محبت میان عاشق و معشوق,طلسم مهر و محبت دو خانواده

دعای مهر و محبت بین دو خانواده,دعای مهر و محبت بین عاشق و معشوق

سلام به همه دوستان در نظرات شما با این مسئله مواجه شدیم که خیلی از دوستان با بی مهری و کمرنگ بودن رابطه در اعضای خانواده روبرو هستند و عزیزان دوست دارند این رابطه گرم خانواده را برگردونند و همیشه یکی از دغدغه های بزرگ زندگیشون شده.

از اینکه به خانوادتون و رابطشون اهمیت میدید و فکر می کنید و براتون خیلی مهمه, این جای خوشحالی داره و ما رو هم خوشحال میکنه .درود بر شما
در این بخش من سعی کردم یه نسخه ای جامع و قوی که همه بتونند از این نسخه استفاده کنند و زود هم نتیجه بگیرند رو آماده کردم و در این پست در اختیارتون قرار بدم.

اول اینکه بعد از هر نماز صبح این دعا رو یک بار بخونید که فوق العاده نتیجه میگیرید:

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ.

دوم اینکه دعای زیر را در ساعت 17 با مشک و زعفران بنویس و داخل آب قرار بده:

بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ کُلَّمَا رُزِقُوا مِنْهَا مِنْ ثَمَرَهٍ رِزْقًا قَالُوا هَذَا الَّذِی رُزِقْنَا مِنْ قَبْلُ وَأُتُوا بِهِ مُتَشَابِهًا وَلَهُمْ فِیهَا أَزْوَاجٌ مُطَهَّرَهٌ وَهُمْ فِیهَا خَالِدُونَ.

و بعد از اینکه داخل آب قرار دادی ۷۸۶ بار ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بخوانید و به آب فوت کند

همچنین ذکر زیر را :

یَا عَزِیز ذُو الْعِزِّ وَ الِاقْتِدَارِ أَعِزَّنِی‏.

را ۱۳۲ بار بخوانید و به آب فوت کنید در آخر این آب رو یا چای درست کنید به اعضای خانواده بدید و یا خود آب رو شربت کنید به تمام اعضای خانواده بدید بخورند.

این عمل رو هفته ای یک بار انجام بدید و هر هفته هم تقریبا یک لیتر آب آماده کنید و این یک لیتر را هر روز مقداری استفاده کنید

در ضمن این عمل آماده کردن آب رو روزهای جمعه در ساعت17 انجام بدید: اگر خواهد محبت بین دو نفر در حد عشق باشد : هفت تار موی سر مطلوب را با هفت موی سر طالب گرفته و با هم مخلوط کند و هفت گره بزند و بر هر گره که می زند این آیات را بخواند و آن موها را نزد خود نگه دارد آن دو عاشق و معشوق خواهند شد.

اما آیات این است بخشی از آیه ۱۴ سوره آل عمران:

حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ.

آیه ۳۱ سوره آل عمران قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

بخشی از آیه ۱۱۹ سوره آل عمران هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ یُحِبُّونَکُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کُلِّهِ.

آیه ۱۵۹ سوره آل عمران فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ. وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ.

بخشی از آیه ۱۶۵ سوره بقره یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ.

بخشی از آیه ۵۴ سوره مائده فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ. یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیم.

بخشی از آیه ۶۲ و آیه ۶۳ سوره انفال هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ. جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

آیه ۱۲۸ سوره توبه لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ.

بخشی از آیه ۳۹ سوره طه وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّةً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی.

دعای زیاد شدن مهر و محبت میان عاشق و معشوق:

جهت افزایش محبت میان عاشق و معشوق نیت کند و با ایمان خالص ایات زیر را با گلاب و زعفران نوشته و به لباس خود بچسباند.

وجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا وَبَنِینَ شُهُودًا وَمَهَّدتُّ لَهُ تَمْهِیدًا فلانة بنت فلانة محبة فلان بن فلانة

دعای مهر و محبت قوی و مجرب از فاصله راه دور :

جهت اينكه كسي را به مهر و محبت خود متمايل نمائيم بگونه اي كه دوري ما را تحمل ننمايد و ما را عميقا دوست بدارد آيات كريمه ذيل را بخواند و به طعام يا آب بدمد و سپس به او بخوراند يا بنوشاند.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»(سوره نمل، آیه 30 و 31). «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»(سوره قصص، ایه 10)

آیات قرآنی افزایش محبت :

برای افزایش مهر و محبت بین دو نفر آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد

سپس بگوید:

به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید)

و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای ایجاد مهر و محبت قوی

اگر این مهر و محبت ایجاد فعل حرام کند یا نیت عامل انجام فعل حرامی باشد دستور بی نتیجه خواهد بود و ضرر و خسران گریبان گیر وی خواهد شد و تنها در امر حلال کاربرد دارد.

برای انجام این دستور ابتدا وضو گرفته و یک لیوان گلاب تهیه می کنید

و سپس ۲ رکعت نماز (مانند نماز صبح ) برای موکل و ملائک خود و موکلین و خدام و ملائک آیات بخوانید

بعد از اتمام سلام نماز لیوان گلاب را در مقابل دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل ، ۱ مرتبه آیت الکرسی تا علی العظیم ، ۳ آیه آخر سوره حشر را می خوانید

و پس از آن ۵۳۰ مرتبه صلوات حضرت فاطمه س بعد از آن۷ مرتبه دعای زیر را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا اله الا الله الحلیم الکریم

لا اله الا الله العلی العظیم

سبحان رب السموات السبع و رب الارضین السبع و ما بینهن و رب العرش
العظیم و الحمد لله رب العالمین و سلام علی المرسلین
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم نَوِّر ظاهری بطاعتک و باطنی بمَحَبَتِک و قَلبی بمعرفتک
و روحی بمشاهدتک و سِرّی باستقلال اتصال حضرتک یا ذاالجلال و الاکرام

دعای جلب محبت سریع

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد

و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحیدتا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد

یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

و در روز اخر ۲۴۸ بار بخوانید و اخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵ مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسیداگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت.

دعای محبت بسیار قوی

بسم الله الرحمن الرحیم

این ایات را ۷ بار بروی چیز خوردنی, اشامیدنی و یا چیزی مانند عطر بخوانید سپس به کسی که میخواهید بدهید .

دوست و محب شما خواهد شد.

فروح وریحان و جنه نعیم
فمن شاء ذکره فى صحف مکرمه مرفوعه مطهره بایدى سفره کرام برره
قل ان کنتم تحبون االه فاتبعونى یحببکم الله و یغفر لکم ذنوبکم و الله غفور رحیم
ولا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم

این روش از سریعترین روش ها برای جلب محبت است.

برگرفته از دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *