خانه / دعا / خواص سوره فتح برای حاجت گرفتن,معجزه خواندن سوره فتح برای حاجت

خواص سوره فتح برای حاجت گرفتن,معجزه خواندن سوره فتح برای حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص سوره فتح برای حاجت گرفتن,معجزه خواندن سوره فتح برای حاجت را قرار دادیم . از سوره های قرآنی پرفضیلت و سریع الاجابه سوره مبارکه فتح می باشد . توصیه شده است برای حاجت روایی و روا شدن هر حاجت و خواسته و براورده شدن تمام حاجات شرعی سوره مبارکه فتح به روش زیر خوانده شود . سایت دعاگو ….

,خواص سوره فتح,خواص سوره فتح برای گشایش کار,خواص سوره فتح برای حاجت,خواص سوره فتح نی نی سایت,خواص سوره فتح چیست,خواص سوره فتح در بارداری,خواص سوره فتح چيست,خواص سوره فتح برای ازدواج,خواص سوره فتح و نصر,خواص سورة الفتح,خواص سوره حجرات نی نی سایت,خواص سوره فتح برای ازدواج نی نی سایت,خواص سوره حجرات برای ازدواج نی نی سایت,فواید سوره فتح چیست,خواص سوره حجرات چیست,خواص سوره حجرات در بارداری,فواید سوره حجرات در بارداری,خواص خواندن سوره حجرات در بارداری,خواص سوره حجرات برای ازدواج,خواص سورة الفتح الروحانية,فوائد سورة الفتح,فوائد سورة الفتح للرزق,فوائد سورة الفتح الروحانية,فوائد سورة الفتح للدراسة,فوائد سورة الفتح للزواج,فوائد سورة الفتح للحمل,فوائد سورة الفتح عند أهل البيت,خصائص سورة الفتح

خواص سوره فتح برای حاجت گرفتن,معجزه خواندن سوره فتح برای حاجت

سوره فتح برای حاجت,ختم سوره فتح برای حاجت,خواندن سوره فتح برای روا شدن حاجت,سوره فتح برای طلب حاجت فوری

خواص سوره فتح برای حاجت گرفتن,معجزه خواندن سوره فتح برای حاجت

معجزه سوره فتح

در مورد معجزه سوره فتح و قرائت آن آمده است که خواندن سوره فتح مانند همراهی حضرت پیامبر (ص) در فتح مکه است و همچنین ثوابی معادل شرکت در بیعت با رسول هدا (ص) در حدیبیه دارد.

در فضیلت این سوره از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است: سوره‌ای بر من نازل شد که نزد من محبوبتر و دوست داشتنی از هر جیزی است که خورشید بر آن تابیده است.

دیگر آثار و برکات قرائت سوره فتح عبارتند از:

دور ماندن از خطرات و عزیز شدن نزد مردم
برطرف شدن ترس و نگرانی
درمان درد پا
یافتن همسر خوب و مناسب
در امان ماندن از ظلم حاکم

خواص سوره فتح برای حاجت

خواص سوره فتح برای حاجت با ختم آن حاصل می‌شود. اما ختم سوره فتح برای حاجت روایی دارای شروطی است از جمله:

باید نمازش قضا نشود
در طول ختم دائم الوضو باشد
در آن مدت از خوردن پیاز، سیر و گوشت قرمز پرهیز کند
در طول ختم از گناه دوری کند
با اعضای خانواده خود بخصوص پدر و مادر قهر و غضب نداشته باشد
این ختم را از شنبه شروع کرده و در جمعه تمام کند.

از روز شنبه تا پنجشنبه سوره فتح را روزانه 5 بار بخواند و پس از هر بار یک مرتبه سوره نصر را بخواند. روز جمعه سوره فتح را 11 بار بخواند و پس از هر بار سوره فتح، سوره نصر را نیز بخواند، به این ترتیب در کل شما 41 مرتبه خوانده اید،

سپس در پایان یازده مرتبه ذکر زیر را بخوانید:

یا مُفَتِّحُ فَتِّح یا مُفَرِّجُ فَرِّج یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مُیَسِّرُ یَسِّر یا مُسَهِّلُ سَهِّل یا مُدَبِّرُ دَبِّر یا مُتَمِّمُ تَمِّم بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الراحمین

در حین ختم سوره فتح هر روز پس از نماز صبح باید دو رکعت نماز برای امام زمان خوانده و 51 مرتبه ذکر صلوات را تکرار کنید.

روز پنجشنبه عصر نیز به مزار شهدا رفته و دو رکعت نماز ایستاده به جا آورید و پس از نماز و فاتحه از خداوند طلب یاری کنید.

خواص سوره فتح برای ازدواج

برای بهره مندی از خواص سوره فتح برای ازدواج امام باقر توصیه نموده‌اند که آیات 1 تا 7 سوره فتح را بنویسید. به این ترتیب که آیات “انا فتحنا” را تا “عزیزا حکیما” با زعفران روی لبا نوشته نوشته تا به خواست خداوند بخت او باز شود و فرصت ازدواج فراهم آید.

خواص سوره فتح برای گشایش کار

خواص سوره فتح برای گشایش کار در متون دینی مکررا سفارش شده است. در این روش ختم در مجموع 41 مرتبه خوانده شود به این ترتیب که شنبه یک مرتبه، یکشنبه سه مرتبه، دوشنبه پنج مرتبه، سه شنبه هفت مرتبه، چهارشنبه هفت مرتبه، پنجشنبه هفت مرتبه، جمعه یازده مرتبه.

خواص سوره فتح برای ثروت و روزی

برای کسب خواص سوره فتح برای ثروت و روزی ابتدا نیت کرده و در طول ده روز، هر روز تا ده مرتبه سوره مبارکه فتح را بخوانید و در ساعت ثابت و پس از هر بار قرائت آن ده مرتبه ذکر صلوات را تکرار کنید و پس از صلوات بگویید:

یا مُیَسِّرِ کُلِّ عَسیرٍ یَسِّرْ لی اَمْری

برای پیدا کردن کار:

سوره یوسف را 40 روز بخوانید روزی یه بار

آیات۵۰ تا ۵۶ سوره یوسف جهت یافتن شغل و روزی

هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری) هنگام افطاری قبل از افطار کردن ,همچنین بعد از نماز خفتن(نماز عشا) , و همچنین در جامه خواب وقت خواب رفتن این هفت آیه از سوره یوسف را بخواند:

(آیات۵۰ تا ۵۶ )
بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰)

قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (۵۱)

ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳)
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴)

قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵)
وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

سپس هنگام خواب صد مرتبه ذکر (لا اله الا الله )و صد مرتبه ذکر ( الله اکبر) و صد مرتبه ذکر ( سبحان الله) و صد مرتبه ذکر( استغفرالله) و صد مرتبه (صلوات) فرستد. و بخواب رود…

در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه سوره یوسف را در کاغذی سفید یا زرد با مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و نیت کند بر هیچ کسی ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای , بالای در ورودی منزل بیاویزد .در همان هفته مقصودش حاصل شود.

در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشی.عطر به خود بزن و جامه پاک بپوش.

سوره انعام :

روایت شده که هر که خواهد روزی بر وی فراخ گردد و حاجت او روا شود شب پنجشنبه یا روز جمعه یا شب جمعه رو به قبله با طهارت و وضو اول سوره فاتحه را بخواند بعد شروع کند به خواندن سوره انعام تا آیه مثل ما اوتی رسل الله پس بلافاصله بر خیزد و دو رکعت نماز خواند در هر رکعت هفت بار سوره حمد و هفت مرتبه ایه الکرسی هفت بار سوره انا اعطیناک را بخواند و چون فارغ شود بهمان نحو رو به قبله از ابتداء الله اعلم حیث یجعل رسالته تا آخر سوره را بخواند و بعد سر به سجده برد هفتاد بار بگوید لا اله الا الله محمد رسول الله انگاه حاجت خود را از خدا بخواهد که بقدرت خدا حاجت بر آورده خواهد شد

برای گشایش روزی :

جهت گشایش روزی روزی یک مرتبه دعای زیر را بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *