خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای بسیار مجرب برای رزق و روزی فراوان برای کسب و کار از امام جواد (ع)

دعاهای بسیار مجرب برای رزق و روزی فراوان برای کسب و کار از امام جواد (ع)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای بسیار مجرب برای رزق و روزی فراوان برای کسب و کار از امام جواد (ع) قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با رزق و روزی شما فراوان می شود . 

ختم مجرب برای رزق و روزی,ذکرهای قرآنی جت رزق و روزی,ختومات سریع الاجابه وسعت رزق و روزی,اذکار سریع الاجابه مخصوص وسعت روزی,ذکر تضمینی مخصوص زیاد شدن روزی,ذکر و دعای فراوانی رزق و روزی,اذکار تضمینی بیشتر شدن روزی,ختم های قرانی مخصوص زیاد شدن روزی,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی مغازه,دعا رزق و روزی فراوان,دعا رزق و روزی ,دعا رزق و روزی کسب و کار ,دعا رزق و روزی فوری,دعا رزق و روزی در خانه,دعا رزق و روزی امام جواد,دعا رزق و روزی خانه,دعا رزق و روزی اهل سنت,دعا رزق و روزی قوی

دعاهای بسیار مجرب برای رزق و روزی فراوان برای کسب و کار از امام جواد (ع)
دعاهای بسیار مجرب برای رزق و روزی فراوان برای کسب و کار از امام جواد (ع)

ذکر و ختم مجرب زیاد شدن رزق و روزی              

برخی از اذکار و ختومات مجربه برای وسعت و زیاد شدن رزق و روزی :

۱- لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح . 

۲- یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح . 

۳- سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح . 

فیض کاشانی (ره) در «اللئالی المخزونه» نقل کرده است هر کس در نیمه شب دوشنبه دو رکعت نماز بگذارد و در سجده هفتاد مرتبه بگوید : « یا وهّاب » وسعت و توانگری یابد .

فیض کاشانی نقل کرده است که هر کس در اول وقت هر روز سیصد و هشت مرتبه « الرّزاق » بگوید، البته روزی او واسع گردد و مجرب است و نیز مداومت بر ذکر « یا واسِع » برای وسعت رزق و روزی مجرب است و گوینده ی آن هرگز محتاج نخواهد شد .

دعای رزق و روزی و کسب و کار از امام جواد (ع)           

بعضی توصیه کرده‌اند که دعای زیر را بعد از هر نماز واجب بخوانید و بعضی هم معتقدند که این دعا را به مدت ۹ روز و روزی ۱۴ مرتبه بخوانید :
« اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بِحَقِ وَلیِّکَ مُحَمَّدِ بنِ عَلیِّ التَّقی الجَواد علیه السلام اِلّا جُدتَ به عَلیَّ مِن فَضلِکَ و تَفَضَّلتَ بِهِ عَلیَّ مِن وُسعِکَ وَ وَسَّعتَ بِهِ عَلیَّ مِن رِزقِکَ و اَغنَیتَنی بِحَلالِک عَن حَرامِک و بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ و جَعَلتَ حاجَتی اِلَیکَ و قَضاءَها عَلَیکَ اِنَّک لِما تَشاءُ قَدیر »
محدث قمی در کتاب منتهی الآمال درباره این دعا چنین می‌نویسد :
« علما روز‌ها را دوازده ساعت بخش کرده‌اند و هر ساعتی را به امامی نسبت داده‌اند و ساعت نهم روز‌ها متعلق به حضرت جواد (ع) است … و توسل به آن حضرت در این ساعت برای وسعت رزق نافع است … » سید هبه الله راوندی در کتاب مجموع الرائق، دعای فوق را برای سفر کردن نقل کرده است .

 

برگرفته از سایت ملکوت786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *