خانه / دسته‌بندی نشده / تاثیر نماز اول وقت در رزق و روزی,افزایش رزق و روزی با نماز اول وقت

تاثیر نماز اول وقت در رزق و روزی,افزایش رزق و روزی با نماز اول وقت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تاثیر نماز اول وقت در رزق و روزی,افزایش رزق و روزی با نماز اول وقت را قرار دادیم . یکی از مهمترین عواملی که باعث افزایش رزق و روزی در زندگی و کسب و کار می شود نماز اول وقت است . تاثیر خواندن نماز اول وقت برای زیاد شدن رزق و روزی بسیار زیاد است . اگر می خواهید رزق و روزی تان بیشتر شود نماز اول وقت را فراموش نکنید …

تاثیر نماز اول وقت در رزق و روزی,افزایش رزق و روزی با نماز اول وقت

نماز اول وقت,نماز اول وقت برای افزایش رزق روزی,خواص و فضیلت نماز اول وقت,خواندن نماز اول وقت برای جلب روزی,گشایش رزق و روزی با نماز اول وقت

تاثیر نماز اول وقت در رزق و روزی,افزایش رزق و روزی با نماز اول وقت

اگر ما نماز اول وقت بخوانیم خداوند هم کیفیت رزق دهی به ما را به بهترین وجه تدبیر میکند!
این رابطه بین نماز اول وقت وتدبیر امور ورزق ماست!ازان طرف قضیه هم صادق است اینکه اگر کسی نمازش را تق ولق بخواند یابه عبارت دیگر در نمازش سهل انگاری کندو سبک بشمار نماز رو به همان اندازه رزق وروزی اش تق ولق ونامنظم به او خواهد رسید!

خوب باید گفت:رزق هم دو نوع داریم:1-رزق مادی 2-رزق معنوی که به انسان هردو خواهد رسید ومازمانی که در اینجا گفتیم رزق منظور هردو رزق انسان است که انسان در زندگی هردو برای او قابل لمس است.

یکی از این رزقهای معنوی رابطه با امام هرعصر است که در زمان ما حجت ابن الحسن العسکری(عج) است. این یک رزق است که خیلی از امور ما با ان اصلاح می شود که نیازشدید جامعه ماست.پس کلید رابطه با امام زمان ما نماز اول وقت است!

خوب در اینجا به مناسبت شبهه ای که در ذهن خیلی هاوجود دارد رو بهش می پردازیم وان اینست که خیلی ها می گویند:ما نماز میخوانیم وهمین که شروع میکنیم تمام قرضها ومشکلاتمان یادمان می آید وچون نماز ما اینگونه است مانماز نمیخوانیم!

خوب باید به این افرادگفت:اولا این بهانه ای بیش نیست!دوماخوب این مشکلاتی که میگویدواین بهانه شما به خاطر این است که نمازتان را نخوانده ایدحالاکه شروع کرده ایداولش اینگونه است وباید مستمر نماز اول وقتتان رابخوانیدتا مشکلات وبهانه هایتان حل شود!

سوما:این نماز ازشما رفع تکلیف میکند!وقبول شدن یا نشدنش به خدامربوط می شود.وشما ماموربه وظیفه اید نه نتیجه!

پس این بهانه ای نیست که بوسیله ان نماز نخوانید نماز اول وقت کلید خیلی از مشکلات ماست.

آثار و برکات نماز اول وقت

اقامه نماز در پنچ نوبت در طول شبانه روز از تکالیف عبادی یک مسلمان است که ترک آن حرام و از بزرگترین گناهان است، اما خداوند مهربان برای همین تکلیف و وظیفه بندگانش در صورت انجام به موقع آن یکسری پاداش و برکات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

اقامه نماز در پنچ نوبت در طول شبانه روز از تکالیف عبادی یک مسلمان است که ترک آن حرام و از بزرگترین گناهان است، اما خداوند مهربان برای همین تکلیف و وظیفه بندگانش در صورت انجام به موقع آن یکسری پاداش و برکات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

در احادیث و روایات معصومین(ع) برآورده شدن خواسته‌ها، برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، ورود به بهشت و دوری از جهنم، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و بالا رفتن اعمال، دوری شیطان و تلقین شهادتین از جمله آثار و فواید و برکات خواندن نماز اول وقت شمرده شده است.

به عنوان مثال پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

“بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش

همچنین در حدیث داریم به هنگام ظهر درهای آسمان گشوده می‌شود و درهای بهشت باز می‌گردد و دعا مستجاب می‌شود؛ پس خوشا به حال کسی که در آن هنگام برای او عمل صالحی بالا رود

در حدیثی دیگر از حضرت صادق(ع) آمده است که فرمودند:

بهترین ساعت‌های شب و روز، وقت‌های نماز است.” سپس فرمودند: “چون ظهر می‌شود درهای آسمان گشوده شده و بادها می‌وزند و خداوند به خلق خود نگاه می‌کند. هر آینه من بسیار دوست دارم که در آن هنگام، عمل صالحی برای من بالا رود.”

آنگاه فرمودند:” برشما باد به دعا کردن بعد از نمازها، چرا که آن مستجاب می‌شود

امام صادق(ع) همچنین فرمودند:

شیعیان ما را در سه چیز بیازمایید: در اوقات نمازشان، که چگونه بر آنها مواظبت می‏‌کنند؛ در اسرارشان، که چگونه آنها را از دشمنان ما حفظ می‏‌کنند و در اموالشان، که چگونه با آن به برادران خود کمک می‏‌کنند

پیامبر خدا(ص) نیز می‌فرمایند:

در دینداری مرد همین بس، که بر گزاردن نمازها بسیار مواظبت کند

,نماز اول وقت,نماز اول وقت چه زمانی است,نماز اول وقت بهجت,نماز اول وقت و ثروت,نماز اول وقت نی نی سایت,نماز اول وقت چه فوایدی دارد,نماز اول وقت در قرآن,نماز اول وقت چیست,نماز اول وقت حدیث,نماز اول وقت یعنی چه,نماز اول وقت چه زمانی است نی نی سایت,نماز اول وقت تا چه زمانی است,اول وقت نماز عصر چه زمانی است,نماز ظهر تا چه زمانی اول وقت است,اول وقت نماز صبح چه زمانی است,اول وقت نماز عشا چه زمانی است,نماز مغرب تا چه زمانی اول وقت است,نماز اول وقت بهجت قاضی,اهمیت نماز اول وقت بهجت,کلیپ نماز اول وقت بهجت,نماز اول وقت از بهجت,تاخیر در نماز اول وقت بهجت,نماز اول وقت از نظر بهجت,نماز اول وقت از زبان بهجت,نماز اول وقت از ایت الله بهجت,کلیپ نماز اول وقت آیت الله بهجت,نماز اول وقت و ثروت نی نی سایت,معجزه نماز اول وقت نی نی سایت,معجزات نماز اول وقت نی نی سایت,نذر نماز اول وقت نی نی سایت,برکات نماز اول وقت نی نی سایت,تاثیرات نماز اول وقت نی نی سایت,چهل روز نماز اول وقت نی نی سایت,تاثیر نماز اول وقت در زندگی نی نی سایت,اثرات نماز اول وقت نی نی سایت,فواید نماز اول وقت نی نی سایت,نماز اول وقت چه فایده ای دارد,اهمیت نماز اول وقت در قران,آیات قرآن در مورد نماز اول وقت,نماز اول وقت قرآن,آیه قرآن در مورد نماز اول وقت,پیام قرآنی در مورد نماز اول وقت,اثرات نماز اول وقت چیست,فضیلت نماز اول وقت چیست,منظور از نماز اول وقت چیست,اثرات نماز اول وقت چیست هدیه هفتم,فواید نماز اول وقت چیست,فواید نماز اول وقت چیست هدیه هفتم,معنی نماز اول وقت چیست,اثرات نماز اول وقت چیست گاما,اهمیت نماز اول وقت چیست هدیه هفتم,نماز اول وقت احادیث,نماز اول وقت در احادیث,حدیث درمورد نماز اول وقت,حدیث برای نماز اول وقت,حدیث راجب نماز اول وقت,حدیث درباره نماز اول وقت از پیامبر,حدیث درباره ی نماز اول وقت,حدیث نماز اول وقت از امام رضا,حدیث نماز اول وقت از امام حسین,منظور از نماز اول وقت یعنی چه,نماز اول وقت یعنی چه زمانی

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *