خانه / دسته‌بندی نشده / دعای مجرب برای ازدواج موفق تضمینی دعا برای گشایش بخت

دعای مجرب برای ازدواج موفق تضمینی دعا برای گشایش بخت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعای مجرب برای ازدواج موفق تضمینی دعا برای گشایش بخت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله ازدواج موفقی خواهید داشت . 

دعا گشایش بخت پسر,دعا گشایش بخت ,دعا گشایش بخت دختر,دعا گشایش بخت بسته شده,دعا گشایش بخت قوی,دعا گشایش بخت دختران,دعا گشایش بخت و اقبال,دعای گشایش بخت فوری,دعای گشایش بخت در یک هفته,دعای گشایش بخت دختر مجرد,دعای گشایش بخت فوری ,دعای ازدواج موفق و سریع,دعای ازدواج موفق,دعای ازدواج موفق و خوشبخت شدن,دعا برای ازدواج موفق,دعا برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن دختر,دعا جهت ازدواج موفق,دعا برای ازدواج موفق و سریع ,دعا برای ازدواج موفق پسر,دعا برای ازدواج موفق و خوشبختی,دعا برای ازدواج موفق برادر,دعای مخصوص ازدواج موفق,دعا به جهت ازدواج موفق و پیدا شدن همسر مناسب

دعای مجرب برای ازدواج موفق تضمینی دعا برای گشایش بخت
دعای مجرب برای ازدواج موفق تضمینی دعا برای گشایش بخت

دعا و نماز مجرب برای ازدواج موفق پسران             

روایات متعددی برای دعای مجرب جهت ازدواج پسران نقل شده است . یکی از روایات معتبر که در کتاب بحارالنوار به آن اشاره شده این است که حضرت علی(ع) فرموده اند کسی که قصد ازدواج دارد و می‌خواهد همسر باتقوا و نیکویی اختیار کند ، دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت بعد از سوره حمد، سوره “یس” را بخواند . سپس بعد از نماز حمد و ثنای الهی را بجا آورد (ذکر “الحمدالله” را ۱۰۰ مرتبه بگویند) سپس بگوید :
« اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قَنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَطَیْتَ »                          

دعای باز شدن بخت پسر مجرد با توسل امام جواد             

یکی از دعاهای مجرب برای بازگشایی بخت ، توسل به امام جواد است ؛ به این صورت که فرد باید ابتدا نیت کند و سپس به امام جواد (ع) متوسل شود و ۱۴ مرتبه دعای زیر را تلاوت کند .
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ           

دعای گشایش بخت در سه روز             

در هیچ منبع معتبری چیزی با عنوان دعای گشایش بخت در سه روز قید نشده است . با این حال ادعیه معتبر دیگری وجود دارند خواندن آنها و اطمینان قبلی به خداوند می تواند در تسهیل ازدواج موثر باشد . از جمله :
نوشتن سوره مبارکه احزاب روی پوست آهو که دارای آداب خاصی است . این دعا باید در یک ظرف درب بسته ، در خانه نگهداشته شود. در برخی کتب اسلامی معتبر روایاتی از پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) وجود دارد که بر اهمیت آن به عنوان دعای گشایش بخت تاکید می کند .
اگر کسی که خواستگاران زیادی ندارد سوره احزاب را روی پوست آهو نوشته و در ظرف دربسته در منزل قرار دهد ، خواستگاران دختر زیاد شوند و تمایل خواستگاران به آن‌ها بیشتر می‌شود ، حتی اگر خانواده ای فقیر و درمانده باشد (خواص القرآن ، ص77) .
سوره احزاب موجب افزایش میل و رغبت آقایان به ازدواج با آن‌ها می‌گردد (رَغِبَ اِلَیهِم کُلّ واحِد) و طبق سخن پیامبر گرامی ، چنانچه آن شخص فقیر و درمانده باشد نیز این دعا کاملا اثرگذار است (وَلَو کان صُعلوکاً فَقیرا). 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *