خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای پیدا شدن کار عالی و دعای مجرب برای شروع کار بسیار مجرب

دعا برای پیدا شدن کار عالی و دعای مجرب برای شروع کار بسیار مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعا برای پیدا شدن کار عالی و دعای مجرب برای شروع کار بسیار مجرب قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءءالله شغل عال برای شما فراهم خواهد شد .  

دعای شروع به کار روزانه,دعای شروع به کار جدید,دعای شروع به کاری,دعای پیدا شدن کارت,دعای پیدا شدن کار و شغل,دعای پیدا شدن کار فوری,دعای پیدا شدن کار خوب,دعایی برای پیدا شدن کار خوب,دعای مجرب پیدا شدن کار مناسب,دعای پیدا شدن کار فوری,دعایی برای پیدا شدن کار خوب,دعای کارگشایی,دعای کارگشا,دعای کار گشای قوی,دعای کاریابی,دعای کارگشایی ,دعای کار گشا رزق و روزی,دعاي كار پيدا كردن,دعای کارگشایی,دعای کار فوری,دعای کار ,دعای کار بسته شده,دعای کارساز,دعای کار خوب   

دعا برای پیدا شدن کار عالی و دعای مجرب برای شروع کار بسیار مجرب
دعا برای پیدا شدن کار عالی و دعای مجرب برای شروع کار بسیار مجرب

دعا به هنگام شروع تلاش روزانه                     

امام صادق (ع) فرموده است: برخي دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نمايد و آن اين است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهاي زير خوانده شود :
« لا اله الاالله وحده لا شريک له، له الملک و له الحمد يحيي و يميت و يميت و يحيي و هو حي لا يموت بيده الخير و هو علي کل شي قدير »
«معبودي جز خدا نيست، تنهاست. شريکي ندارد. مالکيت و ستايش از آن اوست. زنده مي کند و مي ميراند. مي ميراند و دوباره زنده مي کند. زنده اي است که نمي ميرد. تمام نيکيها به دست اوست و بر هر چيزي تواناست.
«اعوذ بالله السميع العليم»
« به خداوند شنوای دانا پناهنده مي شوم »

 

دعا برای شروع کار                       

خواندن دعای زیر زمانیکه برای شروع کار جدید اقدام می‌کنید اگر با اطمینان قلبی باشد موفقیت در کار و شغل را به همراه دارد :
“ حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَ ةِ ” 
خدا مرا بس است، بر خدا توکل کردم، خدایا خیر همه کارهایم را از تو می‌خواهم و از خواری دنیا و عذاب آخرت به تو پناه می‌آورم.
امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: بعضی از دعاها هستند که اگر شخص خواندن آن را در زمان خود فراموش کند، بهتر است آن را قضا کند. از جمله این دعا که برای موفقیت در کار هر روز بعد از بامداد، ده مرتبه خوانده شود :
لااِلهَ اِلَّااللّهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه،لَهُ المُلکُ وَلَهُ الحَمدُ یُحیی وَیُمیتُ وَیُحیی وَهُوَ حَیُّ لایَموتُ بِیَدِهِ الخَیروَهُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر  
معبودی جز الله نیست، یگانه است، شریکی با او نیست، فرمانروایی از آن اوست و حمد و ستایش مخصوص اوست.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *