خانه / دعا / دعای جلب مهر و محبت و محبوب شدن در دل شخص سریع الاجابه

دعای جلب مهر و محبت و محبوب شدن در دل شخص سریع الاجابه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای جلب مهر و محبت و محبوب شدن در دل شخص سریع الاجابه را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر و همچنین محبوب و عزیز و گرانی شدن در دل طراف مقابل با تاثیر فوق العاده و شگفت انگیز …

دعای جلب مهر و محبت و محبوب شدن در دل شخص سریع الاجابه

دعای قوی برای جلب مهر و محبت,دعای سریع الاجابه جلب مهر و محبت,دعای محبوب شدن در دل شخص,دعای محبوب شدن و جلب محبت,دعای قرآنی برای محبوب و عزیز شدن

دعای جلب مهر و محبت و محبوب شدن در دل شخص سریع الاجابه

دعای جلب محبت

چون خواهد کسی را محبوب دل کسی کند این آیه را در کاغذی بنویسد و نام او و نام مادرش را بنویسد و با خود نگاه دارد مقصود حاصل گردد ان شاءالله تعالی .

 آیه ۷ سوره مائده

واذْكُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَمِيثَاقَهُ الَّذِي وَاثَقَكُم بِهِ إِذْ قُلْتُمْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ

و یاد کنید نعمت خدا را که به شما ارزانی داشت و عهد او را که با شما استوار کرد آن گاه که گفتید: (امر تو را) شنیدیم و اطاعت کردیم. و از خدا بترسید که خدا به نیّات قلبی (شما) آگاه است.

دعای جلب محبت معشوق

برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای محبت سریع الاجابه

برای اینکه خیلی سریع بتوانید محبت کسی را به خود جلب کنید می توانید دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید. این دعا نیز در زمره ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث می شود خیلی سریع به هدف خود برسید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *