خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای بسیار قوی برای فروش کالا و فروش خانه بسیار فوری و تضمینی

دعاهای بسیار قوی برای فروش کالا و فروش خانه بسیار فوری و تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو  2agoo.com   دعاهای بسیار قوی برای فروش کالا و فروش خانه بسیار فوری و تضمینی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ملک مورد نظر خیلی سریع فروخته می شود . 

دعا فروش کالا فوری,دعای فروش کالا از ایت الله بهجت,دعای فروش کالا از راه دور,دعای فروش کالا از ایت الله بهجت,دعای فروش کالا در گنجهای معنوی,دعای فروش کالا فوری,دعای فروش کالا در خانه,دعای فروش کالا و متاع,دعای فروش کالا ,دعای فروش کالا فوری ,دعای فروش کالا در مفاتیح,دعای فروش کالا از غیب,دعای فروش کالا اهل سنت

دعاهای بسیار قوی برای فروش کالا و فروش خانه بسیار فوری و تضمینی
دعاهای بسیار قوی برای فروش کالا و فروش خانه بسیار فوری و تضمینی

دعای فروش متاع یا کالا                         

حضرت علامه میرداماد (ره) فرموده‌اند که این آیات را روی یک برگ کاغذ در ساعات و ایام سعد و با رعایت شرایط و آداب نوشته و سپس آن را در میان کالا و اجناس و یا ملک مورد نظر پنهان کنید.
دعای زیر را بر روی یک کاغذ بنویسید و آن را روز 4 شنبه در میان متاع یا ملك پنهان كنید
بسم الله الرحمن الرحیم
یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله الم تر ان الله انزل من السماء ماء فاخرجنا به ثمرات مختلفا الو انها و من الجبال جدد بیض و حمر مختلف الو انها و غرایب سود و من الناس و الدواب و الانعام مختلف الوانه كذلك انما یخشی الله من عباده العلما ان الله عزیز غفور  ان الذین یتلون كتاب الله و اقاموا الصلواة و انفقوا مما رزقنا هم سرا و علانیة یرجون تجارة لن تبور لیوفیهم اجورهم و یزیدهم من فضله انه غفور شكور یا الله یا شكیكفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله                               

 

دعا جهت فروش منزل یا اجناس                           

1- هر روز هفت مرتبه سوره زلزال را بخواند و از نزدیک و دور به آن جا بدمد . و اگر با هفت مرتبه نشد تا هفتاد مرتبه ادامه دهد . ان شاءالله به فروش می رسد.
2- جهت فروش منزل بر دیوارهای آن با ریگ بنویسد :
بخشی از آیه ده سوره کهف :
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
منبع : رهنمای گرفتاران ص 258

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *