خانه / دعا / با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشق

با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشق

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشق را قرار دادیم . دعایی سریع الاجابه و مجرب برای رسیدن فوری به عشق و معشوق و رسیدن به کسی که دوستش دارید . اگر می خواهید به عشقتون برسید می توانید دعایی که در زیر قرار دادیم را بخوانید به امید خدا در کمترین زمان ممکن به عشق خود خواهید رسید …

با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشق

با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشقرای رسیدن به عشق,دعایی قوی و مجرب رسیدن به عشق,دعای رسیدن به عشقتون,طلسم رسیدن به عشقتون,دعای مجرب برای رسیدن به عشق

با چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشق

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد. برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای رسیدن به معشوق

و برای اینکه این دعا خیلی قوی و موثر باشد، دعای زیر را هم باید در هنگام اذان ظهر 7 روز و هر روز 25 بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند فوری و قوی به معشوق خود برسید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ».

دعای دیدار فوری معشوق

دعای دیدار فوری معشوق در انواع مختلف وجود دارد. اما در همه ی این دعاها و دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی باید نماز خود را به درستی و همیشه انجام دهید. دعای دیدار فوری معشوق را افرادی می توانند استفاده کنند که از محبوب و معشوقشان دور هستند. یا معشوق در مسافرت است و یا مدت زیادی است که از معشق دور بوده اند.

دعای دیدار فوری معشوق در کمتر از 9 روز اجابت می شود.

111 مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید معشوق خود را ملاقات می کنید. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و جلب مهر و محبت او به شما در رسیدن به مراد دل و شخص مورد علاقه انان کمک می کند.

برای اینكه كسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای كه دوری ما را تحمل نکند استفاده از این دعا طرز حیرت انگیزی کمک می کنند.

آیات كریم ذیر را بخوانید و به طعام یا آب بدمیم و سپس به شخص مورد علاقه بخورانیم یا بنوشانیم.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین». (سوره مباركه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین». (سوره مباركه قصص، ایه 10).

توجه داشته باشید:

طهارت كامل ثوب و بدن و مكان رعایت شود.
هنگام نوشتن و یا خواندن دعاها خلوص نیت و توجه کامل داشته باشید و با کسی سخن نگویید.
در كاغذ كاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.
کسانی هم که به دنبال تسخیر و به دست آوردن قلب شخص خاصی هستندبا کلیک بر روی تسخیر قلب شخص معین می توانند به راحتی قلب معشوقشان را تسخیر کنند.

دعای فرج دعایی سریع الاجابه حاجت گرفتن در شب جمعه

شیخ تقی‌الدین ابراهیم کفعمی به نقل از حضرت علی گفته است که:

خواندن دعای فرج توسط شخص گرفتار و غم دیده باعث رفع مشکل و گشایش در کارهای او می‌شود،

این دعا اینطور آمده است:

یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ وَ یا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ وَ یا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ و یا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ وَیا غِیاثَ مَنْ لا غِیاثَ لَهُ وَیا کَنْزَ مَنْ لا کَنْزَ لَهُ وَیا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ یا کَریمَ الْعَفْوِ یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا عَوْنَ الضُّعَفاَّءِ یا کَنْزَ الْفُقَراَّءِ یا عَظیمَ الرِّجاَّءِ یا مُنْقِذَ الْغَرْقی یا مُنْجِیَ الْهَلْکی یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ اَنْتَ الَّذی سَجَدَ لَکَ سَوادُ اللّیْلِ وَنُورُ النَّهارِ وَضَوْءُ الْقَمَرِ وَشُعاعُ الشَّمْسِ وَحَفیفُ الشَّجَرِ وَدَوِیُّ الْماَّءِ یا اَللّهُ یا اَللّهُ یا اَللّهُ لا اِلهَ إ لاّ اَنْتَ وَحْدَکَ لا شَریکَ لَکَ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بِنا ما اَنْتَ اَهْلُهُ.

دعای اسم اعظم

دعای اسم اعظم اشاره به پنج آیه از قرآن کریم دارد که عبارت «اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ» در آن آمده است. این پنج آیه از سوره های مبارکه بقره، آل عمران، طه، نساء و تغابن است. هر که نام اعظم خداوند را روزی یازده با بر لب جاری کند، روا شدن دعایش نزدیک می‌شود. نام «الله» از اسامی خداوند که بیشتر از همه به کار رفته است و گفته می‌شود هر کس خدا را با این اسم صدا کند، دعایش مستجاب می‌شود.

دعای برآورده شدن سریع دعا از پیامبر (ص)

این دعا را پیامبر در جنگ بدر و امام حسین (ع) در روز عاشورا خوانده اند. امام صادق (ع) این دعا را به این شکل نقل کرده است:

اَللّهُمَّ اَنْتَ ثِقَتی فی کُلِّ کُرْبَة، وَ اَنْتَ رَجآئی فی کُلِّ شِدَّة، وَ اَنْتَ لی فی کُلِّ اَمْر نَزَلَ بی ثِقَةٌ وَعُدَّةٌ، کَمْ مِنْ کَرْب یَضْعُفُ عَنْهُ الْفُؤادُ، وَ تَقِلُّ فیهِ الْحیلَةُ، وَ یَخْذُلُ عَنْهُ الْقَریبُ وَ الْبَعیدُ، وَ یَشْمَتُ بِهِ الْعَدُوُّ، وَ تَعْنِینی فیهِ الاْمُورُ، اَنْزَلْتُهُ بِکَ، وَ شَکَوْتُهُ اِلَیْکَ، راغِباً فیهِ عَمَّنْ سِواکَ، فَفَرَّجْتَهُ وَکَشَفْتَهُ وَ کَفَیْتَنیهِ، فَأَنْتَ وَلِیُّ کُلِّ نِعْمَة، وَ صاحِبُ کُلِّ حاجَة، وَ مُنْتَهی کُلِّ رَغْبَة، فَلَکَ الْحَمْدُ کَثیراً، وَ لَکَ الْمَنُّ فاضِلاً.

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *