خانه / دعا / دعای احضار مهر و محبت شدید شخص مورد نظر 100 درصد تضمینی و مجرب

دعای احضار مهر و محبت شدید شخص مورد نظر 100 درصد تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای احضار مهر و محبت شدید شخص مورد نظر 100 درصد تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر از بهترین و مجرب ترین دعاهای جلب مهر و محبت طرف مقابل و احضار مهر و محبت شخص مورد نظر از راه دور می باشد . دستورالعمل نوشتن دعای احضار محبت از راه دور را در ادامه قرار دادیم .

دعای احضار مهر  و محبت شدید شخص مورد نظر 100 درصد تضمینی و مجرب

دعای احضار محبت از راه دور,دعای احضار مهر و محبت شدید,دعای تضمینی احضار محبت,بهترین دعای احضار محبت,دعای سریع الاجابه احضار محبت,دعای قوی و تضمینی احضار محبت

دعای احضار مهر و محبت شدید شخص مورد نظر 100 درصد تضمینی و مجرب

گردنامه جهت محبت شدید

گردنامه به معنای دعایی است برای گرد شدن و جمع شدن و با هم بودن . مثلا گردهمایی یعنی با هم بودن و جمع و مجتمع شدن . گردنامه یعنی نامه یا دعایی برای الفت و باهم بودن دو نفر که از همدیگر دور هستند. در واقع گردنامه دعایی برای محبت و در برخی از موارد احضار مطلوب است.

گردنامه ها معمولا برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر و آشتی میان دو نفر که با هم قهر یا از هم جدا هستند بکار میروند. همچنین برای برگرداندن فردی که قهر کرده یا رفته است از گردنامه استفاده میگردد که انواع مختلفی دارد.

گردنامه ذیل با طبع بادی یکی از این گردنامه هاست.

این گردنامه را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در معرض باد بیاویزد (با نخ ببندد و آنرا به درختی در معرض باد آویزان نماید ).

بسم الله الرحمن الرحیم هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی حی (فلان بن فلان علی حب و محبه فلان بن فلان) یا بدوح یا بدوح یا بدوح .

تذکر: بدون اذن استاد و خود سرانه ننویسید.

بجای فلان ابن فلان اول نام و نام مادر شخصی که مورد نظر است را بنویسد و بجای فلان بن فلان دوم نام خودش و مادرش را بنویسد

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

یک دیدگاه

  1. نوشته بدون اذن استاد ننویسید. یعنی چی؟ استاد از کجا بیاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *