خانه / دعا / اگر ترس و اضطراب داری و زود عصبانی میشوی این دعا را بخوان برطرف می شود

اگر ترس و اضطراب داری و زود عصبانی میشوی این دعا را بخوان برطرف می شود

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اگر ترس و اضطراب داری و زود عصبانی میشوی این دعا را بخوان برطرف می شود را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قرآنی و مجرب برای برطرف شدن ترس و وحشت و استرس و اضطراب می باشد . اگر زود عصبانی می شوید و مدام ترس و اضطراب بی دلیل دارید برای رفع آن می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

اگر ترس و اضطراب داری و زود عصبانی میشوی این دعا را بخوان برطرف می شود

دعا برای رفع ترس,دعا برای رفع اضطراب,دعا برای برطرف شدن استرس و ترس,دعا برای رهایی از اضطراب,دعا برای خلاصی و نجات از اضطراب

اگر ترس و اضطراب داری و زود عصبانی میشوی این دعا را بخوان برطرف می شود

رفع ترس و اضطراب

ترس و اضطراب داری و خیلی زود عصبانی میشوی بخوانید

بِاللَّهِ أَسْتَفْتِحُ، وَبِاللَّهِ أَسْتَنْجِحُ، وَبِمُحَمَّدٍ أَتَوَجَّهُ. أَللَّهُمَّ سَهِّلْ لي حُزُونَةَ أَمْري كُلَّهُ، وَيَسِّرْ لي صُعُوبَتَهُ، إِنَّكَ تَمْحُو ما تَشآءُ وَتُثْبِتُ، وَعِنْدَكَ اُمّ‏ الْكِتابِ

بحارالانوار

توصیه های امام صادق(ع) جهت رفع استرس و اضطراب

امام جعفر صادق (ع) می فرمایند:

در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد:

1- در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» ( آیه 171سوره آل عمران) پناه نمی برد.

در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است:پس آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جسند، همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

2- در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی های دنیاست چگونه به ذکر «ماشاءالله لاحول و لاقوة الا بالله» ( آیه 39 سوره کهف) پناه نمی برد،

خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است:«مردی که فاقد نعمتهای دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمتها برخوردار بود) فرمود:اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.»(آیه 40 سوره کهف)

3- در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (آیه 44 سوره غافر) پناه نمی برد.

خداوند پس از این آیه فرموده است:«پس خداوند موسی را (در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (آیه 45سوره غافر )

4- در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» ( آیه 87سوره انبیاء) پناه نمی برد.

خداوند به دنبال این ذکر فرموده است:«پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» ( آیه 88سوره انبیاء)

(بحارالانوار، ج 90، 184 – 185)

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *