خانه / دعا / اگر نمیخواهید کسی را ببینید یا ارتباطش با شما قطع شود این دعا را بخوانید

اگر نمیخواهید کسی را ببینید یا ارتباطش با شما قطع شود این دعا را بخوانید

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اگر نمیخواهید کسی را ببینید یا ارتباطش با شما قطع شود این دعا را بخوانید را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای اینمه ارتباط تان با شخص مورد نظر قطع شود یا اینکه دیگر او را نبینید . اگر دوست ندارید فردی را ببینید و یا اینکه ارتباط و رفت و آمدش با شما قطع شود می توانید از دعای زیر استفاده کنید ….

اگر نمیخواهید کسی را ببینید یا ارتباطش با شما قطع شود این دعا را بخوانید

دعا برای اینکه کسی را نبینید,دعا برای اینکه کسی ارتباطش با شما قطع شود

اگر نمیخواهید کسی را ببینید یا ارتباطش با شما قطع شود این دعا را بخوانید

اگر دوست ندارید کسی را ببینید و یا ارتباطش و رفت و آمدش با شما قطع شود و از شرش ایمن بشید مداومت کنید به خواندن سوره الحاقه. بسیار مجرب است و آن شخص بعد از مدتی خودبخود و بدون زحمت از شما دور می‌شود و پایش از خانه و زندگیتان بریده می‌شود.

دعا برای دور شدن شخص از مکانی

دعا برای دور شدن شخص از مکانی از امام سجاد علیه السلام روایت شده است. به این ترتیب هر که می خواهد از شر مزاحم خلاصی یابد دعای زیر را بخواند:

“بِسمِ الله و بِالله و مِنَ اللهِ و اِلَی اللهِ و فی سَبیلِ اللهِ و عَلَی مِلَّهِ رَسولِ الله صَلَی الله عَلَیهِ و آله اَللهُمَّ اِلَیکَ اَسلَمتُ نَفسی و اِلَیکَ وَجَّهتُ وَجهی و اِلَیکَ اَلجَأتُ ظَهری و اِلَیکَ فَوَّضتُ اَمری اَللهُمَّ احفَظنی بِحِفظِ الایمان مِن بَینِ یَدَیَّ و مِن خَلفی و عَن یَمینی و عَن شِمالی و مِن فَوقی و مِن تَحتی و مِن قَبلی وادفَع عَنّی بِحَولِکَ و قُوَّتِکَ فَاِنَّهُ لاحَولَ و لاقُوَّهَ اِلّا بِک”

دعا برای دور شدن شر مزاحم در زندگی

اگر از آزار و اذیت شخصی ناراحت هستید کافیست آیه 98 سوره مومنون که در ادامه آمده است را بخوانید. برقرار بودن امنیت و دوری از استرس یکی از دغدغه های عموم افراد است به همین خاطر است که برای مقابله با سایر افراد و حفظ جان و مال به دنبال راهکار هستند.

“وَ أَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَنْ یحْضُرُونِ”

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *