در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای ایجاد عشق و محبت به معنی واقعی بین دو نفر 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای ایجاد عشق و مهر و محبت و علاقه میان دو نفر به معنای واقعی عشق و عاشقی می باشد .

ایجاد و حفظ عشق و محبت بین دو نفر یکی از مهم‌ترین اساس‌های یک رابطه پایدار و سالم است. اما گاهی اوقات ممکن است این عشق مورد آزمایش قرار گیرد و نیاز به دعا و تضرع به خداوند برای تقویت آن پدید آید. دعایی که بتواند عشق و احترام متقابل بین دو نفر را تقویت کند و از این راه، روابط را در مسیر صحیح نگه دارد، بسیار مهم و ارزشمند است. دعای ایجاد عشق و محبت که در اینجا معرفی شده است، به طور مجرب و تضمینی می‌تواند به ایجاد این نوع عشق و محبت کمک کند و روابط را به سوی پیشرفت و ثبات هدایت کند. امیدواریم که این دعا برای همه زندگی‌های عاشقانه موفقیت آمیز باشد و عشق و محبت را بیش از پیش در زندگی‌ها حضور دهد.

دعای ایجاد عشق و محبت به معنی واقعی بین دو نفر 100% تضمینی و مجرب

دعای افزایش عشق بین دو نفر,دعای عشق و محبت میان دو نفر,دعای قوی و مجرب عشق و محبت,دعای محبت شدید بین دو نفر

دعای ایجاد عشق و محبت به معنی واقعی بین دو نفر 100% تضمینی و مجرب

دعای هفت عشق

اگر خواهید محبت بین دو نفر در حد عشق باشد و این دو نفر همدیگر رو بمعنی واقعی دوست داشته باشند باید این دعا رو در ساعت موافق با طالع نوشته شود و یكی از طرفین همراه خود داشته باشد.آن دوعاشق و معشوق هم خواهند شد.اذن استاد لازم می باشد

حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ (آل عمران / ۱۴)

 قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ(آل عمران / ۳۱)

 هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ یُحِبُّونَکُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کُلِّهِ(آل عمران / ۱۱۹)

 
فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ(آل عمران / ۱۵۹)

 یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ(بقر / ۱۶۵)

 هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ(انفال ۶۲ / ۶۳)

 لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ(توبه / ۱۲۸)

دعای هفت عشق یکی از دعاهایی است که برای جلب و تقویت محبت بین دو نفر انجام می‌شود. این دعا باید در ساعتی خاص و در طالع خاصی نوشته شود و یکی از طرفین باید آن را همراه داشته باشد. این دعا به اعتقاد برخی افراد می‌تواند باعث شود که دو عاشق به همدیگر علاقه بیشتری پیدا کنند و رابطه آن‌ها تقویت شود. در قرآن هم به حب و محبت اشاره شده است و اهمیت آن تاکید شده است. پس از همه، محبت و دوستی نیاز اساسی هر انسانی است و می‌تواند زندگی را زیبا و پرمعنا کند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)