در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای روا کننده حاجات و دفع دشمن و ادای قرض و رفع سختی و غم و غصه تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای برآورده شدن همه حاجات و خواسته ها از جمله حاجت غلبه بر دشمن و برطرف شدن غم و سختی و غصه و ادای قرض و دین 100 درصد تضمینی …

دعاهای قرآنی همواره برای مسلمانان بسیار ارزشمند و مهم است. از آنجا که دعاها ارتباط مستقیم بین انسان و خداوند را برقرار می‌کنند و از آنجایی که در قرآن کریم نیز به اهمیت و ارزش دعاها اشاره شده است، در زندگی روزمره بسیاری از افراد از دعاهای مختلف برای رسیدن به حاجات و دستیابی به خواسته‌های خود استفاده می‌کنند. دعاگو 2agoo.com نیز با ارائه دعاهای روا کننده حاجات و دفع دشمن و ادای قرض و رفع سختی و غم و غصه، این امکان را برای مردم فراهم می‌کند تا با اعتماد به خداوند و تلاش صادقانه‌شان، به دستیابی به حاجات و خواسته‌های خود نزد خداوند نزدیک شوند.

دعای روا کننده حاجات و دفع دشمن و ادای قرض و رفع سختی و غم و غصه تضمینی

دعای روا شدن حاجات,دعای برآورده شدن حاجات,دعای دفع دشمن,دعای غلبه بر دشمن,دعای ادای قرض و دین,دعای رفع سختی و غم و غصه

دعای روا کننده حاجات و دفع دشمن و ادای قرض و رفع سختی و غم و غصه تضمینی

دعای برآورده شدن همه حاجت ها

از قطب راوندى در كتاب دعوات خود از حـضرت‏ رضا علـيه السّلام روايـت شده که حـضرت رسول صلى اللّه عليـه و آله فرمود:

هركه بخواهد او را پيـش از مجـاهدان در ملأ اعـلى ثـنا گـويند، هـر روز اين دعا را بخـواند،اگر حاجتى داشـته باشد برآورده شود و اگر دشمن داشته باشد بر او چيره گردد، اگر قرضی داشته باشد ادا گردد،اگر اندوه سخت و غمی داشته باشد برطـرف مى‏شود،و اين دعـا از هـفت آسمان‏ بالا رود،تا در لوح محفوظ بـراى او نوشته شود،

دعا ايـن است

سُبْحان اللَّهِ كَما يَنْبَغى لِلَّهِ وَالْحَمْدُلِلَّهِ كَما يَنْبَغى لِلَّهِ وَ لا اِلهَ اِلا اللَّهُ كَما يَنْبَغى لِلَّهِ وَاللَّهُ اَكْبَرُ كَما يَنْبَغى لِلَّهِ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِالِلَّهِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلى مُحَمَّدٍ النَّبِىِّ وَ عَلى اَهْلِ بَيْتِهِ وَ جَميعِ الْمُرْسَلينَ وَالنَّبِيّينَ حَتّى يَرْضَى اللَّهُ.

فاتیح الجنان

دعای برآورده شدن همه حاجت ها یکی از دعاهای معتبر و معروف در اسلام است که به انسان امید به رسیدن به حاجت های خود می دهد. این دعا بر اساس روایاتی از حضرت رسول صلى اللّه عليـه و آله و حضرت رضا عليـه السّلام وارد شده است. با خواندن این دعا و تکرار آن، انسان می تواند امیدوار باشد که حاجت هایش برآورده شود و مشکلاتش حل شود. این دعا به انسان احساس قربت به خدا و اعتماد به پروردگار می دهد و او را در زمینه های مختلف زندگیش یاری می کند. بنابراین، خواندن این دعا به عنوان یک روش اعتقادی برای رسیدن به حاجت ها و رفع مشکلات به شمار می رود.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)