در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دو دعای مجرب برای برای کارگشایی و گره گشایی در کار و پیدا شدن شغل و کار خوب را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار قوی و سریع الاجابه برای پیدا شدن و یافتن کار و شغل خوب و پر درآمد و مناسب و گشایش کار و کارگشایی فوری و تضمینی می باشد …

هنگامی که به دنبال یافتن شغل مناسب و پر درآمد هستید، ممکن است با مشکلات و چالش‌هایی مواجه شوید. اما با اعتقاد به قدرت دعا و ایمان به خدا، می‌توانید به راحتی به موفقیت دست یابید. یکی از دعاهای معروف برای کارگشایی این است: “رَبِّ إِنِّی لِمَا أَنزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقِیرٌ” که به معنای “پروردگارا، من برای آنچه از خیری بر من نازل کرده‌ای، فقیرم” است. همچنین دعای “رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی” که به معنای “پروردگارا! سینه من را باز کن و امرم را آسان بفرما” است، نیز می‌تواند به شما در یافتن شغل مورد نظر کمک کند. بنابراین، با تمرکز و ایمان به دعا و تلاش، می‌توانید به کار خوبی دست یابید و موفقیت‌های بزرگی را تجربه کنید.

دو دعای مجرب برای برای کارگشایی و گره گشایی در کار و پیدا شدن شغل و کار خوب

دعای کارگشایی,دعای گشایش کار,دعای پیدا شدن کار خوب

دو دعای مجرب برای برای کارگشایی و گره گشایی در کار و پیدا شدن شغل و کار خوب

دعای سریع الاجابه برای کارگشایی و گره گشایی در کار

آمده است در کتاب ثواب الاعمال که از ختم های بسیار مجرب و پر فیض برای گشایش کارهای مادی که نزد عده ای از مشایخ اهل سلوک سنت می باشد. صبح ها بعد از نماز صبح، 70 مرتبه بگوید

لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

و شب ها بعد از نماز مغرب 110 مرتبه صلوات بفرستد

ثواب الاعمال

دعای سریع الاجابه یکی از دعاهای معتبر و معروف است که برای کارگشایی و گره گشایی در کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دعا به عنوان یکی از ختم‌های بسیار مجرب و پرفیض برای حل مشکلات مادی و روحانی شناخته شده است. بسیاری از مشایخ اهل سلوک سنت این دعا را به عنوان راهی برای رفع مشکلات و پیشبرد کارها توصیه می‌کنند. با انجام این دعا صبح ها بعد از نماز صبح و شب ها بعد از نماز مغرب، می‌توانید از فضل و برکت این دعا بهره‌مند شوید و کمکی برای رفع مشکلات و جلب پیشرفت در کارهای خود داشته باشید. این دعا در کتاب “ثواب الاعمال” به عنوان یکی از دعاهای مؤثر و پرقدرت برای حل مشکلات مطرح شده است.

دعای مجرب برای یافتن شغل پر درآمد

برای پیدا کردن شغل با درآمد بالا،بعد از نماز صبح این دعا را زیاد تکرار کنید و قبل و بعدش صلوات بفرستید تا ان شاالله فرج حاصل شود:

اللّهم اَغنِنی بحلالک عن حَرامِکَ وبِفَضلِکَ عَمَن سِواک

برای یافتن یک شغل پر درآمد و پایدار، بسیاری از افراد به دعا و توکل به خداوند متعال روی می‌آورند. یکی از دعاهای معروف برای یافتن شغل با درآمد بالا، دعای ذکر شده است. این دعا که پس از نماز صبح تکرار می‌شود، خواسته افراد را از خداوند متعال بیان می‌کند که او را به حلال‌هایش غنی کند و از حرام‌هایش دور کند. اعتقاد به اینکه هر کسی با تلاش و دعا می‌تواند به موفقیت و ثروت برسد، تحریک‌کننده‌ای برای انسان‌ها است تا به خواسته‌هایشان دست یابند و به دنبال شغلی با درآمد بالا بگردند. امیدواریم که با ایمان و تلاش، همه بتوانند به شغلی پردرآمد دست یابند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)