خانه / انگشتر / به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن

به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن

در این پست از سایت انگشتر و سنگ های طبیعی به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشتر از جنس نقره به دست کردن خواص زیادی دارد از جمله میکروب کش قوی و ضدعفونی کننده بدن از میکروب ها است .

به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن
به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن

به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن,خواص انگشتر نقره برای سلامتی بدن,انگشتر نقره میکروب کش قوی و ضدعفونی کننده بدن,انگشتر در دست چپ,چرا بعضی افراد انگشتر در دست چپ می کنند,فضیلت و خواص به دست کردن انگشتر در دست چپ

به دست کردن انگشتر در دست چپ چه حکمی دارد ؟ و خواص انگشترهای نقره برای سلامتی بدن

به دست کردن انگشتر زینت است واتفاقا سفارش نیز شده است

روایات در باره فضیلت انگشتر به دست کردن زیاد ومتفاوت است اما در مجموع انگشتر به دست راست قرار دادن فضیلت بیشتری دارد.گفته می شودبر اساس روایات ما اولین کسی که انگشتر بر دست چپ کرد «معاویه بن ابی سفیان» است. در بحار الانوار، ج 42، چاپ بیروت، ص 62 به نقل از مآخذ اهل سنت چنین آمده است: «پیامبر اسلام(ص) انگشتر بر دست راست می کرد و اصحاب آن حضرت هم به دست راست خود انگشتر می کردند و اولین کسی که انگشتر به دست چپ کرد معاویه بود». در روایات دیگری آورده است که پیامبر و خلفای چهارگانه انگشتر خود را به دست راست می کردند و معاویه آن را به دست چپ انتقال داد و مردم هم سنت معاویه را در پیش گرفتند و تا ایام مروانیان به این صورت ماند. اولین خلیفه عباسی «سفاح» آن را به دست راست انتقال داد و تا ایام هارون الرشید آن را به دست چپ انتقال داد و مردم هم سنت او را در پیبش گرفتند.V}(همان){V این مطالب را شیخ عباس قمی در سفینه البحار، در حرف خاء در کلمه ختم آورده است. در کتاب طبقات نوشته محمد بن سعد آورده است که عمر بن خطاب انگشتر بر دست چپ کرد V}(ج 3، ص 239، س 8، چاپ لیدن، آلمان){V و در این کتاب تاریخی دارد که ابوبکر هم به دست چپ کرد V}(ص 150، س 8){V و همچنین دارد که عثمان هم به دست چپ کرد V}(ص 40، س 13){V ولی این روایات قابل اعتماد نیست و سنت اسلامی همان سنت پیامبر(ص) و به دست راست کردن است و خود اهل سنت هم این را قبول ندارند ولی برای این که از شیعیان جدا بشوند، انگشتر را به دست چپ کرده اند، در الغدیر، ج دهم، ص 210، س 4، به نقل از علمای اهل سنت چنین دارد: «نویسنده کتاب «الهدایه» می گوید: سنت اسلامی انگشتر را به دست راست کردن است و لکن چون شیعه آن را نشانه خود قرار داده اند ما آن را از دست راست به دست چپ انتقال دادیم». علامه امینی در الغدیر، ج دوم، ص 210 و 211 در این باره مطالب دیگری هم آورده است. روایات شیعه درباره انگشتر به دست کردن در وسائل الشیعه، ج سوم، در احکام ملابس آمده است.

“لا تختموا بغیر الفضه فان رسول الله علیه و آله قال” جز انگشتر نقره بدست مکنید زیرا پیامبر فرمود خدا پاک نکند دستی که در آن انگشتر آهن باشد .

نقره صد ها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی کننده موثر است و ۶۵۰ میکرب را از بین می برد. شاید خود شما که همیشه یک انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید ,اطلاع نداشته باشید که چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست وچگونه بدون اینکه خود بدانید مراقب سلامت شماست.اخیرا” دکتر هاری مارکراف استاد پزشکی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایشهای متعدد اعلام کرد که نقره صدها بار بیش از سایر داروهای ضد عفونی و ضد میکرب , میکربها را از بین می برد در حالیکه نقره به تنهایی می تواند ۶۵۰ میکرب را نابود کند بدون اینکه مانند دیگر ضد عفونیها عوارض بعدی بر جای گذارد.استاد دیگری بنام چالز فوکس دارویی از نقره تهیه کرده است به نام سولفادیازین نقره , که در معالجه سر ما خوردگی و جوش های پوستی و در هفتاد در صد سوختگیهای جلدی مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین شر کت های هواپیمایی انگلستان , سویس , آلمان , اسکاندیناوی, فرانسه ,کانادا , ایتالیا , ژاپن و… از آن در داخل هواپیما به عنوان یک میکرب کش قوی استفاده می کنند . حتی در سویس برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می کنند. فضه ( نقره ) در تفریح و دلگشایی قلب , نزدیک به یا قوت است . برای بد بویی دهان و رفع رطوبتهای لزج و عفونت بلغم و مالیخولیا , دیوانگی , وسواس , سرفه , استسقا , طحال , سنگ مثانه و کلیه ها سودمند است .

ضمادش تحلیل برنده ورمها و با جیوه کشته شده برای رفع بواسیر مفید است. نقره در داروهای چشم جهت روشنایی و تقویت چشم سودمند است .

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *