خانه / انگشتر / انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد – خواص انگشتر موکل دار

انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد – خواص انگشتر موکل دار

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد – خواص انگشتر موکل دار را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشترهای موکل دار چند نوع هستند . ن.عی از انگشترهای موکل دار برای رزق و روزی نوشته می شوند و نوعی دیگر برای مهر و محبت و دفع بلاها و خطرات نوشته می شوند و کارایی مختلفی دارند . انگشتر موکل دار نیروی خود را از نگین و سنگ دریافت می کند …

انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد - خواص انگشتر موکل دار
انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد – خواص انگشتر موکل دار

انگشتر موکل دار نیروی خود را از کجا می گیرد – خواص انگشتر موکل دار,انگشتر موکل دار,خاصیت انگشتر موکل دار,موکل های درون انگشتر موکل دار,موکل در نگین انگشتر,انگشتر موکل دار رزق و روزی,انگشتر موکل دار مهر و محبت,موکل ها در کجای انگشتر هستند,چگونه می توان موکل های انگشتر را دید

نمیتوان از اثرات یک انگشتر موکل دار چشم پوشی کرد چون در تاریخ هم از اعتقاد به این انگشترها با نامهای مختلف دیده شده و از دیرباز انسانها از این انگشترها و یا در اصل سنگ نگین این انگشترها بهره بسیار برده اند خصوصا سلاطین و اشراف اعتقاد و علاقه زیادی به اینگونه انگشترها داشته اند که بسیار برای آنها با ارزش و گرانبها بوده است.

ولی واقعا انگشتر موکل دار چیست و نیروی خود را از کجا میگیرد و تا چه حد میتواند به ما کمک کند.

ارزش انگشتر موکل دار به نیروییست که در نگین انگشتر وجود دارد و این نیرو بواسطه موکلیست که در سنگ نگین انگشتر ساکن است تامین میشود و بلعکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا بهره میبرد.

موکل انگشتر بنوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع میکند که موجب تاثیر بروی زندگی صاحب انگشتر میگردد.

اگر انگشتر رزقی باشد روی رزق تاثیر میگذارد و در کارها گشایش ایجاد میکند اگر نیروی آن محبتی باشد محبت دیگران را جذب میکند و اگر محافظتی باشد از شما در برابر نیروهای منفی محافظت میکند. البته موکلهای گوناگونی ممکن است که یک انگشتر داشته باشد که بعضی از موکلها در جنگها و رقابتها کمک میکنند. و حتی برعکس موکلهایی ممکن است روی انگشتر موکلدار باشد که از جنس شیاطین هستند و دیگر در اصل از جنس ملک نیستند چون در جهان یک نیروی شر وجود دارد و یک نیروی خیر و این بروی انگشترها هم صدق میکند و بعضی ایجاد مشاجره و جنگ میکنند گرچه در کنارش شاید کمکهای دیگری هم کنند چون معمولا موکلها فقط یک خاصیت ندارند و میتوانند خواص دوم و سوم و یا بیشتری هم داشته باشند اما در درجه پایینتری از آنچه کار اصلی انهاست قرار دارد.

و وقتی کسی انگشتر را خریداری میکند قبل از تحویل استاد عامل با تشخیص نوع موکل و سوزاندن بخوراتی و خواندن اورادی صاحب و حامل انگشتر را به موکل معرفی میکند. و این جریان ممکن است برای بعضی زمان کمتر و برای بعضی زمان بیشتری طلب کند.

در هر صورت وقتی انگشتر موکل دار آماده تحویل شد به صاحب آن دستورات نگهداری و ارتباط با انگشتر داده میشود تا با خوراک موکل و نگهداری بمرور موکل ، حامل انگشتر را بعنوان صاحب خود بپذیرد و با اعتماد و اعتقاد این ارتباط محکمتر میشود و بسته به توان موکل به صاحب خود کمک خواهد کرد. با این وصف انگشتر موکل دار ی که با داشتن آن همه عبد و ذلیل شما شوند و هیچ چیز رد خور نداشته باشه و یا اینکه با داشتن آن ثروت از درو دیوار بسمت شما بیاد و یا انگشتر هفت موکل بیست موکل و این حرفها وجود نداره.

گرچه من انگشتر موکل دار به قیمت پانصد میلیون هم دیده ام و یا حتی اشیائی با قدرت ماورایی بالا که با قیمت چند میلیار خرید و فروش شده اما یک شخص ضعیف و کم توان اگر طمع کند و خانه خود را بفروشد که آن انگشتر او را به ثروت برساند برای او هیچ اثری ممکنه نداشته باشد و بلعکس این انگشتر به تجار بزرگ و یا افراد با کسب و کار بالا و یا دارای پست و مقام کمک شایانی خواهد کرد.

مردم معمول باید از انگشترهای موکل دار ضعیفتر استفاده کنند تا بمرور با ترقی انگشترهای قویتری را تهیه کنند. و در مطلب فوق مثال بر این است که آن شخص ضعیف ده تن از متاعی را بخواهد بار یک دوچرخه کند.و یا متمولی بار یک کامیون کند. خوب با دوچرخه شاید بیست کیلو یا نهایت ۵۰ کیلو بتوانید بار حمل کنید و از آن بار سود کنید اما کسی که کامیون دارد ده تن را یکباره میتواند حمل و بفروش برساند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

 

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. باسلام مدتی است دوست دارم در مورد انگشتر موکلدار بدانم …

  2. چطوری میشه موکل انگشتر را از بین برد

  3. انگشتر شما موکل دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *