خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعای مجرب برای جلب محبت و تسخیر قلب فرد مورد نظر

طلسم و دعای مجرب برای جلب محبت و تسخیر قلب فرد مورد نظر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم و دعای مجرب برای جلب محبت و تسخیر قلب فرد مورد نظر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب قلب شخص مورد نظر تسخیر خواهد شد . 

دعا و طلسم قوی برای جلب محبت و تسخیر قلب و رام شدن شخص,دعا برای جلب محبت فوری,طلسم تضمینی جلب مهر و محبت,طلسم برای تسخیر قلب,طلسم برای افزایش محبت قطعی,دعا برای رام شدن طرف مقابل, دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب معشوق,دعای تسخیر قلب با نمک,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب با سوره حمد,دعای تسخیر قلب از امیرالمومنین

طلسم و دعای مجرب برای جلب محبت و تسخیر قلب فرد مورد نظر
طلسم و دعای مجرب برای جلب محبت و تسخیر قلب فرد مورد نظر

دعای قوی برای جلب محبت و تسخیر قلب        

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهی توحید تا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند .

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

و در روز آخر ۲۴۸ بار بخوانید و آخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت

 

دعای تسخیر قلب همه         

برای اینکه بتوانید قلب همگان را تسخیر کنید و به محض دیدار با شخص جدید وی را به خود علاقمند کنید می توانید از دعایی که در زیر آمده استفاده کنید. دعای تسخیر قلب همه بسیار قوی می باشد و فوری نتیجه می دهد. روش خواندن آن در زیر آمده است.

ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿74﴾.أُوْلَئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿75﴾.خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا ﴿76﴾.     

 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *