خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و ذکرهای مجرب برای غلبه بر دشمن و پیروزی و موفقیت

دعا و ذکرهای مجرب برای غلبه بر دشمن و پیروزی و موفقیت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و ذکرهای مجرب برای غلبه بر دشمن و پیروزی و موفقیت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله در مقابل دشمن پیروز و موفق خواهید شد .   

دعای غلبه بر دشمن,دعا برای غلبه بر دشمن در دادگاه,دعای قوی غلبه بر دشمن,دعای مجرب غلبه بر دشمن,دعای پیروزی در برابر دشمن,ذکر و دعا برای غلبه بر دشمن,ذکر و دعای شکست دادن دشمن,ذکر و دعای فاتح شدن بر دشمن,دعا برای چیره شدن بر دشمن,دعای قوی مغلوب کردن دشمن,عای دفع دشمن ظالم,دعای دفع شر ظالم,دعای نابودی دشمن ظالم  

دعا و ذکرهای مجرب برای غلبه بر دشمن و پیروزی و موفقیت
دعا و ذکرهای مجرب برای غلبه بر دشمن و پیروزی و موفقیت

فضیلت سوره کافرون و نصر و توحید و معوذتین    

در احادیث بسیار وارد شده فضیلت خواندن سوره قُلْ یا اَیُّهَا الْکافِروُن در نمازهاى فریضه و نافله و آنکه خواندن آن رُبع قرآن است و سوره توحید ثلث قرآن است و خواندن سوره نصر در فرایض و نوافل سبب نصرت بر اعداء است و آنکه چون شخص از منزل خود بیرون رود معوذتین را بخواند چشم بد به او ضرر نرساند و کسى که در خواب ترسد در وقت خواب این دو سوره را با آیةالکرسى بخواند.
حاج شیخ عباس قمی، باقیات الصالحات، ص 10

 

دعا برای غلبه بر دشمن      

برای غلبه بر دشمن در روایتی آمده است ابو سعید خدری می گوید : در روز خندق به رسول الله صل الله علیه و آله گفتم یا رسول الله از شدت ترس جانمان به گلو رسیده است ؟! حضرت فرمود بگو : اللهُمَّ اَستُر عَوراتِنا و آمِن رَوعاتِنا خدری می گوید : بادی آمد و به شدت بر صورت دشمنان خورد و آن ها را متفرق ساخت .

منبع : بحارالانوار ج ۲۰ ص ۱۹۲

 

ذکر مجرب جهت آورده کردن دشمن   

هر کس را دشمن قوی تهدید کند یا لشکر مهاجمی به محلی حمله ور شوند و یا در محاصره خصم افتد و از دفع عاجز و ناتوان باشد و قدرت مقاومت در خود نبیند در 31 روز در هر شبانه روزی به نیت اواره شدن آن دشمن 10000 مرتبه اسم شریف المذل را بخواند آن دشمن با خواری و مذلت رانده می شود . و اگر قصد هلاکت دشمن را داشته باشد  باید به یک اربعین برساند البته آن کس هلاک می گردد  .
منبع : بحرالغرائب ص 53

 

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *