خانه / مطالب متفرقه / روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل

روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل را برای شما عزیزان قرار دادیم .

روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل
روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل

روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل,پی بردن علت بیماری مریض از طریق علم رمل,کشف حال و احوال یک مریض و بیمار با علم رمل,چگونه احوال یک بیما را با علم رمل استخراج کنیم ؟

روش کشف احوال بیمار از طریق علم رمل

سلام برشما بنده از طریق علم رمل قصد دارم علت بیماری یک نفر را کشف کنم البته خودم مدتهاست. که در علم رمل مطالعه دارم و با این علم جواب استخراج میکنم اما هنگام کشف احوال بیمار جواب درست در نمیاد

پاسخ👈:برای آنکه از رمل به احوال بیماری برسی باید به خانه اول و ششم نگاه کنی و آنها را باهم تلفیق کنی وبطور کلی اگر شکل سعد آمد بیمار شفا یابد اگر نحس بود شفا درکار نیست
البته این مباحث بسیار مفصل است و فرصتی برای بیان نیست ولی بطور کلی خانه ششم مربوط به بیماری و خانه هشتم مربوط به موت است هر شکلی هم تفسیر خودش را دارد.
یک نکته را هم بشما عرض کنم برای اینکه یک نفر چه از طریق رمل و چه از طریق جفر جوابی استخراج کند علاوه برعایت آداب و فرمولها واقعا نیاز است که شخص ِ عامل نفس روحانی قوی داشته باشد یعنی یک انسان با نفس خیلی طاهر و قوی باشد مگر نه اصلا پاسخ صحیح را کشف نمیکند.

منبع : کانال قرآن درمانی (سلاح المومن)

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *