در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعا و ذکر برای آشتی میان دو نفر را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

دعا و ذکر سريع الاجابه برای آشتی میان دو نفر,دعاي بسيار مجرب برای آشتی میان دو نفر,ذکر برای آشتی میان دو نفر,ذکر قوي و تضميني برای آشتی میان دو نفر

 

دعا و ذکر برای آشتی میان دو نفر سریع الاجابه

 

برای ایجاد حب و دوستی شدید بین دو نفر و تسخیر قلب ، ابتدا باید نیت رفع کدورت کنید و سپس هفت مرتبه صلوات بفرستید . سپس سوره ی مبارکه ی نساء را بخوانید بعد از آن باز هم هفت مرتبه صلوات بفرستید که بین شما حب و دوستی شدید به وجود خواهد آمد .

 

اگر می خواهید که محبوب قلب های دیگران شوید ، آه ی هفتم از سوره ی مبارکه ی ممتحنه را بخوانید و در دست های خود بدمید و بر سر و صورتتان بکشید که بهتر است سه روز مداوم این کار را انجام دهید . مجرب است .

عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ

 

اگر می خواهید که محبوب همگان باشید و قلب دیگران را تسخیر کنید ، با وضو و طهارت و با گلاب یا زعفران این آیه را بر کاغذی بی خط بنویسید و همیشه به همراه خود داشته باشید :

یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

 

برای افزایش مهر و محبت و آشتی ، آیه ی شریفه ی زیر از سوره ی یس را بر هفت تکه یا هفت دانه نمک بخوانید به صورت جدا جدا و تکه تکه و بر آنها بدمید و بعد از آن بگویید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان . توجه داشته باشید که بجای فلان باید اسم شخص و اسم مادرش را بگویید و بعد اسم خود و مادر خود را بگویید . حال نمک ها را در آتش بیندازید . فرد مطلوب بی قرار میشود و حبش به شما بسیار نزدیک خواهد شد .

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

 

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo