خانه / دعا / دستورالعمل مجرب برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم قوی

دستورالعمل مجرب برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم قوی

دستورالعمل مجرب برای باطل کردن ھرگونه سحر و جادو و طلسم قوی

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دستورالعمل مجرب برای باطل کردن ھرگونه سحر و جادو و طلسم قوی را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعا و دستورالعمل بسیار مجرب و تضمینی به جهت باطل کردن انواع سحر و جادو و طلسم های قوی دشمنان و جادوگران . این دستورالعمل دارای تاثیر شگفت انگیزی در باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم دارد و از دستورات مجرب می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با بهترین و مجرب ترین دستورالعمل مخصوص باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسمات قوی ساحران و جادوگران …

دستورالعمل مجرب برای باطل کردن ھرگونه سحر و جادو و طلسم قوی
دستورالعمل مجرب برای باطل کردن ھرگونه سحر و جادو و طلسم قوی

دستورالعمل مجرب برای باطل کردن ھرگونه سحر و جادو و طلسم قوی,دستورالعمل باطل کردن طلسم قوی,دعای باطل کردن هرگونه سحر و جادو,دستور مجرب برای باطل کردن انواع سحر و جادو,دعای باطل السحر قوی و مجرب,مجرب ترین دعای باطل کردن سحر و جادو,دستور قوی و تضمینی باطل کردن سحر و جادو

دستورالعمل مجرب برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم قوی

برای باطل کردن ھر گونه سحر و جادو روز پنجشنبه طناب برداشته و قد کسی که جادوزده شده اندازه گرفته شود و ٢٠۴ گره بر آن زده شود و به گره اولی سوره فلق خوانده شود و به گره دومی سوره ناس خوانده شود و بدین ترتیب کلیه گره ھا خوانده شود و در پایان ھر گره گفته شود(باطل کردم جادوی فلان کس زایده فلان کس را)

(تذکر:منظوراز زایده ،نام مادر شخص می باشد) و نیت کند وقتی گره ھا تمام شد در کنار فرد مریض سوزانده شود.به اذن خداوند جادو باطل می شود. شخص جادو شده باید این دعا را بخواند.

بسم لله الرحمن الرحیم سلام قولا من رب رحیم و سلام علی نوح فی العالمین

باطل ساختن ھرگونه سحر و جادو

برای باطل کردن ھر گونه جادو وفق زیر را نه بار بر کاغذ نوشته ھر کدام را یک بار با قھوه به شخص جادو زده بخورانید. پس از ٩ روز سحر و جادو باطل خواھد شد.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *