خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب  گم کردن فرزند و همسر در خواب و گم کردن مال و پول و ثروت در خواب و گم کردن کیف و کفش و گم کردن مادر و پدر و گم کردن ماشین و هر چیز دیگر که هر کدام تعبیر خواب مخصوص دارد …

تعبیر خواب گم کردن چیزی - گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد
تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد,تعبیر خواب گم کردن پول و ثروت,تعبیر خواب گم کردن پدر و مادر,تعبیر خواب گم کردن پول و ثروت,معنی و مفهوم گم کردن چیزی در خواب نشانه چیست,کاملترین تعبیر خواب گم کردن خواهر و برادر

تعبیر خواب گم کردن چیزی – گم کردن پول و ثروت و همسر و فرزند در خواب چه تعبیری دارد

شاید به وفور در رویا مشاهده کرده باشیم که وسیله‌ای را گم کرده و به دنبال یافتن آن هستیم. خواب هایی به مانند گم کردن کفش، گم کردن ماشین، گم کردن لباس و… جز خواب‌های متداول محسوب می‌گردند.

اما معنی و مفهوم گم کردن یا از دست دادن وسیله‌ای در خواب چیست؟

تونی کریسپ مولف کتاب فرهنگ تفسیر رویا گم کردن چیزی در خواب را سمبل و نمادی برای فرصت‌های از دست رفته و یا فراموش کردن امری مهم می‌داند. بسته محتوای رویا ممکن است به مواردی همچون به از دست دادن واقعی و یا احساسات مربوط به از دست دادن باکرگی، سلامت، یک دوست، همسر یا هر چیز دیگری که گمشده رویا به تصویر می‌کشد.

اگر اغلب اوقات درباره گم کردن چیزهایی از قبیل کیف دستی، اتومبیل، کودکان و غیره رویا میبینید، این امر نشان دهنده آن باشد که شما احساس عدم اطمینان عمیقی به خود دارید. به عبارتی دیگر شما احساس بی هویتی می‌کنید و نمی‌دانید در زندگی به کجا می‌روید، در زمان حال چه کسی هستید و ارزش شما چقدر است.

تعبیر خواب گم شدن

وسایلی به مانند کفش یا ماشین سمبلی از حرکت رو به جلو هستند. بدون آن‌ها نمی‌توان حرکت کرد بنابراین گم کردن یا گم شدن هر کدام از این وسیله می‌تواند دلیلی برقرار گرفتن مانعی در سر راه حرکت باشد. مانعی که می‌تواند فیزیکی یا عاطفی از طرف نزدیکان باشد.

تعبیرگران دیگر گم کردن همسر و فرزند را زیان و ضرر به بیننده خواب دانسته و گم کردن پول و ثروت را خسارتی در حرفه. این تعابیر تناقضی با گفته های قبلی نداشته و در اصل مهر تاییدی بر آن‌ها می‌باشد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *