در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . انگشترهای موکل دار با نیت های مختلفی نوشته می شوند برخی برای رزق و روزی برخی برای مهر و محبت برخی برای محفوظ ماندن از بلاها و خطرات برخی برای گشایش بخت و ازدواج و برخی برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم . در این مطلب اشاره داریم به انگشتر موکل دار مخصوص رزق و روزی و ثروت …

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان

انگشتر موکل دار مخصوص جلب رزق و روزی و مال و ثروت فراوان,انگشتر رزق و روزی,انگشتر موکل دار برای رزق و روزی,انگشتر موکل دار جلب رزق و روزی,انگشتر ثروت موکل دار,انگشتر مولک دار ثروتمند شدن,انگشتر موکل دار پولدار شدن,انگشتر دارای موکل قوی برای روزی

ارزش انگشتر موکل دار به نیروییست که در نگین انگشتر وجود دارد و این نیرو بواسطه موکلیست که در سنگ نگین انگشتر ساکن است تامین میشود و بلعکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا بهره میبرد.

موکل انگشتر بنوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع میکند که موجب تاثیر بروی زندگی صاحب انگشتر میگردد.

اگر انگشتر رزقی باشد روی رزق تاثیر میگذارد و در کارها گشایش ایجاد میکند اگر نیروی آن محبتی باشد محبت دیگران را جذب میکند و اگر محافظتی باشد از شما در برابر نیروهای منفی محافظت میکند. البته موکلهای گوناگونی ممکن است که یک انگشتر داشته باشد که بعضی از موکلها در جنگها و رقابتها کمک میکنند. و حتی برعکس موکلهایی ممکن است روی انگشتر موکلدار باشد که از جنس شیاطین هستند و دیگر در اصل از جنس ملک نیستند چون در جهان یک نیروی شر وجود دارد و یک نیروی خیر و این بروی انگشترها هم صدق میکند و بعضی ایجاد مشاجره و جنگ میکنند گرچه در کنارش شاید کمکهای دیگری هم کنند چون معمولا موکلها فقط یک خاصیت ندارند و میتوانند خواص دوم و سوم و یا بیشتری هم داشته باشند اما در درجه پایینتری از آنچه کار اصلی انهاست قرار دارد.

و وقتی کسی انگشتر را خریداری میکند قبل از تحویل استاد عامل با تشخیص نوع موکل و سوزاندن بخوراتی و خواندن اورادی صاحب و حامل انگشتر را به موکل معرفی میکند. و این جریان ممکن است برای بعضی زمان کمتر و برای بعضی زمان بیشتری طلب کند.

در هر صورت وقتی انگشتر موکل دار آماده تحویل شد به صاحب آن دستورات نگهداری و ارتباط با انگشتر داده میشود تا با خوراک موکل و نگهداری بمرور موکل ، حامل انگشتر را بعنوان صاحب خود بپذیرد و با اعتماد و اعتقاد این ارتباط محکمتر میشود و بسته به توان موکل به صاحب خود کمک خواهد کرد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)