خانه / دعا / دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده)

دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده) را برای شما دوستان گرانقدر قرار دادیم . آن دسته از مادران و زنانی که تازه بچه به دنیا آورده و شیرشان کم است می توانند برای افزایش شیر این دعا و آیات قرآنی و دستورالعمل را انجام دهند تا مشکل ناکافی بودن و کم بودن شیرشان رفع شود . این دعا و آیه های قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر بسیار مجرب و موثر می باشند …

دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده)
دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده)

دعای تضمینی به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده),دعای زیاد شدن شیر زن,دعای قوی و مجرب افزایش شیر مادر,بهترین دعای مخصوص شیر مادر,دعای تجربه شده برای افزایش شیر مادر

والدین همواره به سلامتی و تغذیه نوزادان اهمیت می دهند. در روزهای اولیه پس از تولد نوزاد به دلایل متعددی ممکن است شیر مادر کم باشد و نتواند نیاز غذایی نوزاد را برطرف نماید . همانطور که شیر مادر بهترین غذا برای نوزاد و رشد او میباشد کمبود آن هم می تواند زمینه ساز مشکلات جدی گردد. از اینرو خواندن برخی از دعاها و آیات قرآنی سفارش شده است که ما در ادامه ۳ تا از مهم ترین آنها را گردآوری نموده و در اختیار شما قرار می دهیم.

دعای اول:

در حاشیه منهاج سمنانی (ره) و تسهیل الدواء است که به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده) این آیه شریفه را بنویسد و بشوید و آن زن بخورد شیر او بسیار میگردد:

(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره مبارکه بقره ، آیه ۷۴).

دعای دوم:

در خواص السّور از مولایمان حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) روایت شده که فرمودند چون شیر زنی کم باشد اسم (الرقیب ) را بر کاسه چینی بنویسد و به آب نیسان که بر آن دعا خوانده باشند بشوید و به آن زن بدهد که بخورد شیرش زیاد می گردد.

دعای سوم:

در طب الائمه آورده که برای کم بودن شیر این را می نویسی و در آب انداخته و به او مینوشانی :

(فِیهَا أَنْهَارٌ مِّن مَّاءٍ غَیْرِ آسِنٍ وَأَنْهَارٌ مِّن لَّبَنٍ لَّمْ یَتَغَیَّرْ طَعْمُهُ وَأَنْهَارٌ مِّنْ خَمْرٍ لَّذَّهٍ لِّلشَّارِبِینَ وَأَنْهَارٌ مِّنْ عَسَلٍ مُّصَفًّى ) (سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و آله ، آیه ۱۵ ) .

وضو گرفتن و خواندن سوره قدر:

همچنین طبق گفته کارشناسان ، بدن دائما در حال تولید انرژی است و تمام اجزای بدن دارای انرژی است که به هنگام گرفتن وضو ارتباط با انرژی ها زائد دور می‌شود که در دین اسلام نیز توصیه شده به هنگام شیر دادن به کودک وضو گرفته و روبه قبله بنشینید و انرژی های مثبت را افزایش داده که برج مغناطیسی بدن است، سوره قدر را بخوانید و ذکر بگویید چرا که در علاوه بر ثواب موجب عالمیت کودک می‌شود.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *