خانه / دعا / سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر

سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . سوره های قرآنی تضمینی و بسیار مجرب و سفارش شده از پیامبر اکر و اهل بیت (ع) به جهت افزایش شیر مادر و محفوظ ماندن جنین در داخل رحم مادر . اگر زنی شیرش کم شده باشد این سوره های قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر بسیار موثر و معتبر می باشند …

سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر
سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر

سوره مجرب برای زیاد شدن شیر مادر و در امان ماندن جنین در رحم مادر,سوره برای افزایش شیر مادر,سوره قرآنی جهت زیاد شدن شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر,دعا برای زنان شیرده,مادر چه دعایی برای افزایش شیر بخواند,دعای سریع الاجابه افزایش شیر مادر,ذکر قرآنی مخصوص زنانی که شیر کمی دارند,بهترین دعاهای قرآنی برای افزایش شیر مادر,دعای حفط جنین در رحم مادر

در روایتی مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد است هر که سوره حجر را با زعفران بنویسد و به زن کم شیر بیاشاماند شیرش زیاد شود .

در 2 روایت مرسل نیز از آن حضرت داریم اگر سوره قاف نوشته شد و زن کم شیر آب آن را بیاشامد شیرش زیاد شود .

در مرسل دوم نوشتن سوره بر ظرف وارد شده و از امام صادق علیه السلام در روایت مرسل وارد شده اگر آب سوره یس را زنی بنوشد شیرش زیاد شود ، و برای شیر خور غذای پاکیزه ای خواهد بود .

همچنین از آن بزرگوار مرسلاً نقل شده ، اگر زن آب سوره حجرات را بیاشامد شیرش ( بعد از بند آمدن ) زیاد شده و جنینش ( بچه ای که در رحم دارد ) حفظ شده از هر ترس و محذوری به اذن خدای تعالی بر جان خود در امان است .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *