خانه / دسته‌بندی نشده / سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت

سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت را برای شما عزیزان قرار دادیم .دعا و سوره های قرآنی بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای برآورده شدن تمام حاجت ها و خواسته ها و از بین رفتن فقر و نداری . این سوره های قرآنی و ادعیه برای حاجت گرفتن و دفع فقر و تنگدستی بسیار موثر و مجرب می باشند …

سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت
سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت

سوره تضمینی برطرف شدن فقر و برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت,سوره قوی رفع فقر,سوره تضمینی مخصوص دفع فقر,سوره قرآنی برآورده شدن حاجت ها,بهترین سوره برای روا شدن حاجات

همه آیات قرآن وسوره های آن داروهای شفابخشی برای انواع بیماریهای ظاهری و باطنی هستند و برای هر سوره فضائل و آثاری در روایات ذکر گردیده است .

لکن برای بعضی از سوره ها آثار بیشتری نقل شده از جمله سوره حمد،قل هوالله احد،یس،واقعه ،انعام،و سوره هائی که با«سبح»و«یسبح»آغاز می گردد که به عنوان «مسبحات»از آنها یاد می شود.

رسول اکرم (ص) فرمودند:

هرگاه برای حاجتت از خانه خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

امام علی (ع) فرمودند:

هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آل عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.

بحار الانوار ج۹۲ص۲۷۲

*****************************************

سوره های قرآن جهت برطرف شدن فقر

در روایت اربعمائه ( ظاهراً معتبر باشد ) از امیرالمؤمنین علیه السلام ذکر شده ، هنگامی که وارد منزل می شود سلام بر اهل خود کند . بگوید . السلام علیکم . اگر اهلی ندارد . بگوید السلام علینا من ربّنا وقل هو اللّه احد را بخواند ، خداوند فقر را برطرف می کند ، و در همین روایت آمده هر که حاجتی دارد صبح زود روز پنجشنبه در جستجوی آن بیرون رود . و بیرون شد از خانه ، آیات آخر سوره آل عمران و آیه الکرسی و انا انزلناه و ام الکتاب ( سوره حمد ) را بخواند ، در اینهاست برآورده شدن حاجات دنیا و آخرت .

*************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *