خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز یکشنبه 17 شهریور ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98
طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98

طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه شهریور,فال شهریور

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 17 شهریور سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : باید از خطایی كه مرتكب شدی عذرخواهی كرده و آن را جبران كنی. این كاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است كه همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به میزان ویتامین و كالری روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده كنی و برای رسیدن به هدف تلاش كنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد كرد.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : با مشكلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشك و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است كه مشكلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود كه خودت را ببازی و اخم كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : كسی كه دیگران را شاد می‌كند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز كنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یك هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر كرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران كوتاه‌مدت عبور كنی.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاكارانه منجر خواهد شد كه به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد كه جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست كه تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌كردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد كرد و نوید خوبی است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید به اندازه كافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد كه ذهنت را آشفته می‌كند. باید بر این آشفتگی غلبه كرد و اجازه نداد كه موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی كه در تو وجود دارد به این مشكلات پایان دهی.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را كاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر كرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروكش كند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : راه حل مشكل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین كاری است كه می‌توانید انجام دهید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش كردن به اندازه كافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه كافی میتوانی به این مهم دست یابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با كسانی برخورد خواهی كرد كه موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود كه اگر به تو كمك كنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط كرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یك طرفه گاهی خطرناك خواهند بود. سعی كن كسی را دوست داشته باشی كه او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره كرده باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی خبر خوشحال كننده‌ای می‌رسد كه در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یك دوره سختی و شكست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : هر كاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی كه بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بكنی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شكست و با یك توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار كوشش بدست آورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : ارتباط با دوستانت را بیشتر كن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این كار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر احساس خستگی می‌كنی و نمی‌خواهی به پزشك مراجعه كنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض كنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریك‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهاد كار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود كه بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فكر كنی و اگر كاملا یقین پیدا كردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : بدون دلیل برای خود مانع و مشكل می‌تراشی. یك اشتباه كوچك، یك تاخیر غیرموجه و یك سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی كند كه اصلا لزومی نداشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از پرخوری یا استفاده از چیزهایی كه به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز كن. هنوز كارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش كنی تا به موفقیت برسی.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : پیش از یك رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو كرد و سپس از مهمان خواست كه به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خبرهای تازه‌ای می‌رسد كه شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌كردی، روزهای خوبی در راه است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نكنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری كه ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای كارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی كوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : دوستان یا همكاران تو را به خاطر انجام كاری تشویق خواهند كرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید بگذاری ركود و یكنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یك ابتكار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی كه زندگی تو را تغییر دهد. با این كار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری كه شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نكند. از عجله و شتابزدگی دوری كن. باید به اندازه كافی صبر و حوصله داشت تای كار به نتیجه برسد.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : فرصتی دست می‌دهد كه باید بتوانی از آن درست استفاده كنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نكن چون پشیمان می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : طلبی را که فراموش كردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط كاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فكر اوضاع را خراب نكن.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار كشیدن به فكر برنامه‌های فردیت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیكتر احساس می‌كنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در حال حاضر سلامتی كامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت كردن باید قاطعانه تلاش كنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( یکشنبه 17 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : آنقدر به كار و مسائل مالی سرگرمی كه احساس و عاطفه را به كلی فراموش كردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی كه اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از كنار تو بودن لذت ببرند نه اینكه باعث رنجششان شوی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای غلبه بر بیماری كارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و كنترل استرس.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعضی مشكلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ كس نیست كه در زندگی خود مشكلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشكلات برای اینست كه تو بیشتر تلاش كنی تا موفق شوی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *