خانه / دعا / سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان

سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی و تعبیر خواب دعاگو 2agoo.com سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . سوره های قرآنی بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای زایمان راحت و آسان شدن وضع حمل خانم ها . این سوره های قرآنی از ائمه اطهار (ع) روایت شده است و جهت آسان شدن زایمان و رفع سختی های وضع حمل بسیار مجرب و معتبر می باشند …

سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان
سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان

سوره های مجرب برای آسان شدن وضع حمل و زایمان راحت زنان,سوره آسان شدن وضع حمل,سوره تضمینی آسان شدن وضع حمل,سوره سریع الاجابه برای وضع حمل زنان,دعای زایمان راحت و آسان زنان,دعای مجرب و قوی برای وضع حمل آسان,دعای قرآنی معتبر برای وضع حمل زنان

در روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله آمده است که سوره والذاریات اگر بر حامل نفساء ( یعنی نزدیک وضع حمل ) آویزان شود وضع حمل کند .

در مرسل دیگر از آن حضرت وارد شده اگر بر آبستن که زائیدن او سخت شده آویزان شود زود بزاید .

در مرسله امام صادق علیه الذکر شده اگر نوشته شود و بر زنی که در حال وضع حمل است آویزان شود زود بزاید انشاء اللّه .

در روایتی مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله نقل شده اگر سوره انشقاق نوشته شود و بر کسی که زائیدن بچه اش سخت شده آویزان شود یا بر او خوانده شود همان هنگام وضع حمل کند .

در مرسله امام صادق علیه السلام داریم ، هنگامی که بر زنی که در حال وضع است بیاویزند وضع حمل کند ، و کسی که سوره را بر زن گذارده مواظب باشد زود سوره را بیرون آورد ، مبادا جمیع آنچه در شکم اوست بیرون ریزد .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *