خانه / دعا / سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی – سوره مخصوص افزایش رزق و روزی

سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی – سوره مخصوص افزایش رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی و تعبیر خواب دعاگو 2agoo.com سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی – سوره مخصوص افزایش رزق و روزی را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم . مجموعه ای از بهترین سوره های قرآنی به جهت افزایش رزق و روزی و مال و ثروت و دارایی و بهتر شدن وضعیت معیشت زندگی . هر کدام از سوره های قرآنی دارای خواص و فضیلت فراوانی می باشند . سوره هایی که در ادامه قرار دادیم برای زیاد شدن رزق و روزی بسیار موثر می باشند …

سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی - سوره مخصوص افزایش رزق و روزی
سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی – سوره مخصوص افزایش رزق و روزی

سوره های معتبر برای زیاد شدن رزق و روزی – سوره مخصوص افزایش رزق و روزی,سوره برای رزق و روزی,سوره قرآنی برای روزی,سوره تضمینی مخصوص رزق و روزی,سوره افزایش روزی,سوره های معتبر جهت فراوانی رزق و روزی,سوره قوی و مجرب رزق و روزی,بهترین سوره برای زیاد شدن مال و ثروت

در روایت مسند و ضعیف از امام پنجم علیه السلام وارد شده هر که ادمان ( ادامه ) دهد خواندن سوره ق را در نمازهای واجب و نافله ها ، خداوند وسعت روزی به او دهد .

در روایت مسند و ضعیف دیگری از امام ششم علیه السلام آمده ، هر که سوره ( والذاریات ) را در روز یا شب بخواند . خداوند عزوجل معیشت او را اصلاح کرده او را روزی فراوان دهد .

برخی از سوره‌هایی كه در روایات اسلامی برای زیاد شدن رزق و روزی توصیه شده عبارتند از:

سوره واقعه:

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه:

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل:

پیامبر اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

سوره مزمل:

رسول اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود”.

سوره ذاریات‌:

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”

سوره ممتحنه‌:

امام سجاد(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”. و همچنین سوره‌های نجم‌، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است‌.

البته باید توجه داشت كه برای به دست آوردن روزی و مال و ثروت مشروع انسان نباید از تلاش و كوشش غافل شود و عوامل مختلف دیگر مانند علم و آگاهی نسبت به تجارت و امور مربوط به آن‌، مشورت و تدبیر و… در امر به دست آوردن روزی و بهبود وضع معیشتی و مادی بسیار مؤثر است‌.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *